
Użytkownicy są rozczarowani Twoim produktem?
Wypróbuj łatwe w użyciu, profesjonalne narzędzie do zbierania opinii na stronach internetowych. Zbierz feedback od odpowiednich użytkowników, we właściwym czasie i kontekście – dokładnie wtedy, gdy wchodzą w interakcję z Twoją stroną.
Dobry User Experience zaczyna się od dobrego pytania

Zrozum swoich użytkowników
Nie pozwól, żeby Twoja roadmapa opierała się na domysłach. Jedynym sposobem, żeby w 100% zrozumieć swoich użytkowników jest spytanie ich o zdanie.

Przestań tworzyć funkcje, których nikt nie potrzebuje
Feedback od użytkowników produktu pomoże Ci w priorytetyzowaniu projektów i budowania tylko tych rzeczy, które dostarczą wartość.

Poznaj mocne i słabe strony swojego produktu
Dowiedz się, co musisz poprawić, żeby klient nie wybrał produktu konkurencji. Przekonaj się co w Twoim produkcie cenią użytkownicy, aby promować i rozwijać te funkcje.

Buduj – Mierz – Ucz się
Badania użytkowników to pierwszy krok do tego, żebyś wprowadził w firmie nawyk budowy produktu na bazie feedbacku klienta. Eksperymentuj, zbieraj feedback i iteruj na bazie głosu użytkownika.

Dowiedz się:
- Jaki jest ogólny poziom zadowolenia z produktu?
- Co powstrzymuje użytkowników przed założeniem konta?
- Dlaczego proces onboardingu nie kończy się sukcesem?
- Dlaczego używanie produktu kończy na okresie próbnym?
- Czy Twój produkt osiągnął product-market fit?
- Jakie testy użyteczności produktu powinno się przeprowadzić?
- Czy z produktu łatwo jest korzystać, czy jego funkcje są intuicyjne?
- Jakie priorytetyzować roadmapę?
Webankieta to narzędzie do zbierania i analizy wartościowych danych w wygodny sposób

Pytaj tak, jak Ci wygodnie – na stronie lub przez e-mail
Umieść ankietę kontekstowo na dowolnej podstronie lub zapytaj o opinię po transakcji – wysyłając ankietę na e-mail.

Wystartuj od razu
Ankiety możesz tworzyć i uruchamiać samodzielnie, nie angażując w to zespołu IT. Dzięki intuicyjnej obsłudze Webankiety i gotowym szablonom popularnych badań możesz zacząć zbierać feedback na temat produktu nawet w kilka minut.

Targetuj na bazie wybranych przez Ciebie kryteriów
Uruchom ankietę tworząc reguły targetowania wykorzystujące informacje o odwiedzonych stronach, czasie na stronie, na bazie cookies lub reguł javascript. Pytaj tylko użytkowników którzy opuszczają stronę lub wysyłaj ankiety NPS automatycznie po zakończonym okresie próbnym.

Zintegruj z aplikacjami z których korzystasz na co dzień
Przekazuj opinie automatycznie do swojego CRM i programów, z których już korzystasz. Łatwa integracja z umożliwi Ci nie tylko stały monitoring, ale i natychmiastową reakcję na problemy.
Z naszej platformy korzystają
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy
Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.

Beata Dąbrowska
Coordinator of Market Research and Analysis w Medicover Polska
Feedback, który spływa z ankiet prowadzonych w formie widgetu jest dużo bardziej wyrafinowany i konkretny. W końcu pytamy klienta o doświadczenie tu i teraz więc, doskonale je pamięta i chętnie zostawia na jego temat rozbudowane komentarze.

Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

Jak przeprowadzić badania produktu?
Webankieta proponuje Ci dwa sposoby na skuteczne pozyskiwanie feedbacku od użytkowników:
Ankieta wysyłana na e-mail
- automatyczna wysyłka do bazy użytkowników po określonej akcji (np. wykupieniu konta)
- możliwość wysyłania przypomnień
- gotowe szablony stworzone przez ekspertów
- personalizacja wyglądu zaproszenia i adresu www ankiety
- przekazywanie wyników automatycznie do zintegrowanych programów i CRM
Ankieta na stronie internetowej
- kontekstowy feedback w czasie rzeczywistym
- szybka i łatwa implementacja
- wysoki response rate
- możliwość zdecydowanie o czasie i miejscu wyświetlania na stronie
- przekazywanie wyników automatycznie do zintegrowanych programów i CRM.
Gotowe wzory ankiet dla użytkowików
Klienci pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie
Wolisz porozmawiać? Zamów kontakt
Poznaj inne zastosowania Webankiety

Badania Klientów

Badania Użytkowników