Customer Journey Map
Narzędzia i badania, których potrzebujesz
Dzięki Webankieta pozyskasz dane niezbędne do zbudowania Mapy Podróży Klienta. Identyfikuj punkty bólu i zachwytu, mierz poziom satysfakcji zbieraj komentarze klientów ze wszystkich punktów styku.
Zaufało nam ponad 5000 klientów:
Użyj gotowego szablonu
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy szablon łączący w sobie 3 najważniejsze badania klientów:
- Pytanie NPS – Zmierz skłonność do rekomendacji i pozyskaj głos klienta.
- Pytanie CSAT –Poznaj poziom satysfakcji w poszczególnych punktach styku.
- Pytanie CES – Dowiedz się ile wysiłku wkładają klienci w załatwienie swoich spraw z Biurem Obsługi Klienta lub Dziale Reklamacji
Gotowy szablon możesz więc wykorzystać na różnych etapach uzupełniania Customer Journey Map.
Jedno narzędzie zamiast wielu rozwiązań.
Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci zmierzyć doświadczenia w podróży klienta
Gotowe szablony badań
Oszczędź cenny czas – stwórz kwestionariusz na bazie szablonu i dostosuj go do swojej Mapy Podróży. Webankieta oferuje przykłady najpopularniejszych badań klientów, m.in. NPS, CSAT i Customer Effort Score.
Automatyzacja wysyłki
Nie martw się o import danych, ani organizację wysyłki. Zaproszenia do ankiety do klientów osiągających cel podróży wyślesz automatycznie.
Wgląd w każdy komentarz
Miej łatwy dostęp do odpowiedzi otwartych i przeanalizuj każdy komentarz z osobna.
Średnia dla każdego punktu styku
Średnia dla każdego ocenianego przez klienta punktu styku wyliczy się sama. Dzięki temu łatwo zidentyfikujesz punkty bólu i zachwytu i utrzymasz gotowy wkład do uzupełnienia Mapy Podróży Klienta.
Natychmiastowe powiadomienia
Monitoruj efekty i dziel się głosem klienta ze współpracownikami.
Chcesz uzyskać więcej informacji na temat badań klientów i Customer Journey Map?
Skontaktuj się z namiOpinie firm mierzących doświadczenia klienta z Webankietą
Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.
Aleksandra Jagiełło-Bono
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.
Krzysztof Gabruk