Czy Twoi klienci myślą ciepło o Twojej marce i polecają ją znajomym?
2/3 firm z listy Fortunę 1000 wykorzystuje NPS. Nie zostań w tyle – używaj najbardziej popularnej na świecie metody pomiaru lojalności klientów. Wykorzystaj gotowy szablon pytania, łatwo wyślij ankietę do klientów, a wynik NPS obliczymy za Ciebie.
Zaufało nam ponad 5000 klientów:
Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci
w przeprowadzeniu ankiet NPS
„Kapiąca” (stopniowa) wysyłka
W badaniu NPS firmom zależy na tym, żeby skontaktować się z każdym klientem, który poświęci czas Twojej ankiecie, aby zbudować z nim na tej podstawie relację.
Tu z pomocą przychodzą „kapiące” zaproszenia do ankiety. Webankieta codziennie przez 100 dni wyśle zaproszenia do 1% Twojej bazy klientów. Dzięki temu będziesz monitorował Puls Klienta i miał komfort naprawy przykrych doświadczeń krytyka, zbudowanie relacji z klientem pasywnym i podziękowania za wysokie noty promotorom.
Treść ankiety zależna od oceny
Dzięki Webankiecie możesz zadawać inne pytania pogłębiające różnym grupom. Krytyków możesz zapytać o to jakie przykre doświadczenia sprawiły, że tak nisko Cię oceniają, a promotorów, czym sobie zasłużyłeś na tak wysokie noty.
Głos krytyków wykorzystasz do poprawy procesów a głos promotorów to gotowy materiał marketingowy, który posłuży do pozyskiwania nowych klientów.
Zamykanie głosu w pętlę
Możesz łatwo zarządzać spływającym głosem klienta w taki sposób, aby odnieść się do każdego feedbacku, nadać mu status i wysłać przypomnienia w przypadku jeżeli nikt jeszcze nie zajął się rozwiązaniem problemu.
Nasi specjaliści pomogą skonfigurować platformę idealnie do Twoich potrzeb i struktury organizacyjnej Twojej firmy.
Natychmiastowa reakcja na krytykę
Głos klienta musi być słyszalny w całej organizacji, dlatego Webankieta wyśle powiadomienia o każdym krytyku do osób, które są za niego odpowiedzialne.
Dzięki integracji z innymi platformami Webankieta może wysłać głos Twojego klienta na Slack czy inne komunikatory, a dzięki integracji z Zapier na dowolną platformę, w tym Microsoft Teams.
Łatwe dzielenie się wynikami
Stwórz Dashboard LIVE, dzięki któremu wszystkie osoby zainteresowane głębszą analizą będą miały dostęp do wyników online. Ranking NPS w segmentach klienta czy oddziałach Twojej firmy, to to co przykuwa największą uwagę. Trend NPS pokaże wszystkim pracownikom Twojej firmy, czy idziecie w dobrym kierunku.
A to wszystko natychmiast po tym jak klient wypełni ankietę.
Odpowiadamy na pytania klientów
Stwórz darmowe konto na naszej platformie
Wolisz porozmawiać? Zamów kontakt
Poznaj wszystkie zastosowania Webankiety
Badania Klientów
Badania Pracowników
Badania Użytkowników