Czy Twoi klienci myślą ciepło o Twojej marce i polecają ją znajomym?

2/3 firm z listy Fortunę 1000 wykorzystuje NPS. Nie zostań w tyle – używaj najbardziej popularnej na świecie metody pomiaru lojalności klientów. Wykorzystaj gotowy szablon pytania, łatwo wyślij ankietę do klientów, a wynik NPS obliczymy za Ciebie.

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Poznaj zalety badania Net Promoter Score

Kompas wskazujący kierunek

NPS upraszcza naszą skomplikowaną rzeczywistość do jednej liczby i właściwie śledzony jest kompasem dla rozwoju Twojej firmy. NPS wskaże Ci, w którą stronę iść i pozwoli Ci porównać siebie dziś, do siebie z przeszłości. Dzięki temu wiesz, czy Twoja marka zyskuje, czy traci w oczach klientów.

Nie tylko liczba, ale i powód oceny

Jedno pytanie NPS powie Ci tylko jakie są nastroje klientów, ale nie co jest ich przyczyną. Dlatego w ankietach NPS zadawane jest dodatkowe pytanie o powód, dzięki któremu nawet promotor jest w stanie powiedzieć, co wymaga proprawy.

Zmieniaj krytyków w promotorów

Jest dużo bardziej prawdopodobne, że klient pozostanie wierny Twojej marce gdy szybko naprawisz jego przykre doświadczenie (o którym napisze w ankiecie), niż gdyby nie doświadczył niczego trudnego w kontakcie z Twoją marką. To zjawisko to Service Recovery Paradox.

Wykorzystaj potencjał drzemiący w Twoich fanach

Zaproś swoich promotorów do wspierania Twojej marki. Jeżeli klient oceni Cię bardzo dobrze się poproś go o pozostawienie komentarza o marce na Google Maps, Opineo, TripAdvisor itd. Klient zrobi to z przyjemnością, bo docenia Twoje produkty i usługi a Ty zyskasz narzędzia do pozyskiwania kolejnych lojalnych klientów. .

Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci
w przeprowadzeniu ankiet NPS

„Kapiąca” (stopniowa) wysyłka

W badaniu NPS firmom zależy na tym, żeby skontaktować się z każdym klientem, który poświęci czas Twojej ankiecie, aby zbudować z nim na tej podstawie relację.

Tu z pomocą przychodzą „kapiące” zaproszenia do ankiety. Webankieta codziennie przez 100 dni wyśle zaproszenia do 1% Twojej bazy klientów. Dzięki temu będziesz monitorował Puls Klienta i miał komfort naprawy przykrych doświadczeń krytyka, zbudowanie relacji z klientem pasywnym i podziękowania za wysokie noty promotorom. 

Treść ankiety zależna od oceny

Dzięki Webankiecie możesz zadawać inne pytania pogłębiające różnym grupom. Krytyków możesz zapytać o to jakie przykre doświadczenia sprawiły, że tak nisko Cię oceniają, a promotorów, czym sobie zasłużyłeś na tak wysokie noty. 

Głos krytyków wykorzystasz do poprawy procesów a głos promotorów to gotowy materiał marketingowy, który posłuży do pozyskiwania nowych klientów.

 

Zamykanie głosu w pętlę

Możesz łatwo zarządzać spływającym głosem klienta w taki sposób, aby odnieść się do każdego feedbacku, nadać mu status i wysłać przypomnienia w przypadku jeżeli nikt jeszcze nie zajął się rozwiązaniem problemu. 

Nasi specjaliści pomogą skonfigurować platformę idealnie do Twoich potrzeb i struktury organizacyjnej Twojej firmy. 

Natychmiastowa reakcja na krytykę

Głos klienta musi być słyszalny w całej organizacji, dlatego Webankieta wyśle powiadomienia o każdym krytyku do osób, które są za niego odpowiedzialne.

Dzięki integracji z innymi platformami Webankieta może wysłać głos Twojego klienta na Slack czy inne komunikatory, a dzięki integracji z Zapier na dowolną platformę, w tym Microsoft Teams. 

Tworzenie raportów może być proste i przyjemne

Łatwe dzielenie się wynikami

Stwórz Dashboard LIVE, dzięki któremu wszystkie osoby zainteresowane głębszą analizą będą miały dostęp do wyników online. Ranking NPS w segmentach klienta czy oddziałach Twojej firmy, to to co przykuwa największą uwagę. Trend NPS pokaże wszystkim pracownikom Twojej firmy, czy idziecie w dobrym kierunku.

A to wszystko natychmiast po tym jak klient wypełni ankietę.

Doceniają nas użytkownicy z całego świata

Odpowiadamy na pytania klientów

Stwórz darmowe konto na naszej platformie