Poznaj opinie klientów o zakupach w Twoim sklepie
Pytaj klientów o opinie po zakupie lub skorzystaniu z usługi jedną prostą ankietą. Zbieraj i analizuj feedback w jednym miejscu i na jego podstawie podejmuj właściwe decyzje, które zwiększą odsetek udanych transakcji i zapobiegną churnowi.
Zaufało nam ponad 5000 klientów:
Chcesz rozpocząć badania? Pomożemy Ci!
Umów się na darmową konsultację z naszym specjalistą, który pomoże Ci:
- postawić pierwsze kroki w badaniach po transakcji,
- zintegrować ankiety z Twoimi systemami i programami,
- udowodnić zarządowi, że inwestycja w badania transakcyjne się opłaca.
Zaufanie to podstawa naszej współpracy. Sprawdź co sądzą o nas nasi klienci.
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.
Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci w przeprowadzeniu badań po transkacji
Wysyłka na Twoich warunkach
Webankieta oferuje różne sposoby dystrybucji ankiety. Jeśli masz adresy e-mail klientów możesz wysłać ankietę i automatyczne przypomnienie tylko do tych, którzy jeszcze jej nie wypełnili. Możesz też udostępnić ankietę przez QR kod lub link – bezpośrednio z firmowego CRM i we własnej domenie.
Gotowe szablony pytań i ankiet
Customer Satisfaction Score, czyli CSAT to najpopularniejsza na świecie metoda wykorzystywana w badaniach po transakcji. W Webankiecie możesz tworzyć pytania CSAT na bazie szablonów pytań (otwartych, zamkniętych, typu ocena, z gwiazdkami itd.) lub gotowych do użycia przykładów ankiet po transakcji. Przygotowaliśmy też gotowe skórki ankiet z możliwością dopasowywanie każdego elementu pod własne wizje (custom CSS).
Maksymalna automatyzacja badania
Webankieta nie musi być kolejnym narzędziem, którego “trzeba nauczyć” pracowników. Oferujemy możliwość integracji z różnymi narzędziami wykorzystywanymi w sprzedaży i obsłudze klienta np. Thulium, Salesforce czy firmowe CRM. Zamiast wysyłać ankietę ręcznie, zrobisz to jednym kliknięciem w programie – bez logowania się do Webankiety.
Identyfikacja klienta +
Szybka reakcja na problemy
Możesz powiązać wypełnienie z konkretnym klientem i wysyłać alerty, czyli powiadomienia o wypełnieniu na adres e-mail po spełnieniu określonego warunku np. krytycznej odpowiedzi.
Dzięki temu szybko zareagujesz nawet na niewielkie spadki satysfakcji, zanim przerodzą się one w PR-owy kryzys.
Raporty, które tworzą się same
Automatycznie generowane raporty zdejmują z Ciebie żmudny obowiązek pobierania danych i ich ręcznej analizy w Excelu. Wystarczy, że raz ustawisz wysyłkę raportu, a pojawi się on na wybranym e-mailu w cyklicznych odstępach, w formie czytelnego PDF-a lub samo-odświeżającego się raportu LIVE, gdzie obserwujesz spływające wyniki na żywo.
A to wszystko natychmiast po tym jak klient wypełni ankietę.
Klienci prowadzący badania po transakcji pytają nas o:
Stwórz darmowe konto na naszej platformie
Wolisz porozmawiać? Umów się na demo
Poznaj wszystkie zastosowania Webankiety
Badania Klientów
Badania Pracowników
Badania Użytkowników