
Czujesz, że Twój e-commerce może sprzedawać lepiej?
Świetne doświadczenia użytkowników = zwiększenie sprzedaży + pozyskanie lojalnych klientów. Zbieraj feedback bezpośrednio na stronie www i twórz taki e-commerce, w jaki chcą kupować użytkownicy.

Zrozum zachowania i motywacje użytkowników
Same dane analityczne nie powiedzą Ci dlaczego klienci Twojego sklepu zachowują się w określony sposób, ani co ich motywuje. Tego dowiesz się z ankiety, czyli pytając o zdanie ich samych.

Dowiedz się, jak poprawić konwersję
Zamiast wymyślać co zrobić, aby klient sfinalizował transakcję, spytaj o to samego użytkownika.

Poznaj mocne i słabe strony swojego sklepu
Dowiedz się, co popycha klientów do zakupu, aby promować i rozwijać właściwe funkcje. Odkryj, co przeszkadza użytkownikom w konwersji, umieszczając ankietę na konkretnym punkcie styku i wprowadź zmiany, zanim wybiorą konkurencję.

Zdobądź odpowiedzi na pytania kluczowe dla sukcesu e-commerce:
- Jak oceniane jest ogólne wrażenie z zakupów?
- W jaki sposób użytkownicy dotarli do Twojego sklepu?
- Dlaczego użytkownicy porzucają koszyk?
- Czy udało im się znaleźć wszystkie informacje o produkcie?
- Czy wszystkie informacje na stronie są jasne?
- Jak oceniany jest kontakt z obsługą klienta?
W Webankiecie znajdziesz wszystkie funkcje
niezbędne do prowadzenia badań w e-commerce:

Personalizacja wyglądu ankiety
To Ty decydujesz gdzie i kiedy wyświetlić ankietę oraz jak ma wyglądać. Wykorzystaj możliwość personalizacji zaproszenia i treści badania, aby skutecznie zachęcić użytkowników do wypełniania i uzyskać wartościowy feedback.

Szybki i łatwy start
Do prowadzenia badań wystarczy jednorazowo wkleić kod na stronę swojego sklepu.
Następnie, w Webankiecie możesz samodzielnie uruchamiać kolejne ankiety użyteczności bez angażowania zewnętrznych agencji i zespołu IT.
Droga od pomysłu badawczego do wyników nigdy nie była tak krótka!

Precyzyjne targetowanie
Właściwy dobór respondentów do badania pozwoli Ci uzyskać dokładnie takie dane, jakich potrzebujesz. Webankieta pozwala na targetowanie oraz wysyłkę ankiety na bazie wybranych przez Ciebie kryteriów.

Ankieta na stronie lub wysłana na e-mail
Wyślij ankietę na e-mail automatycznie po zakończeniu transakcji lub umieść kontekstowo – w dowolnym miejscu strony.

Integracja z CRM i programami, z których korzystasz
Wyniki badań przekazuj automatycznie do swojego CRM i programów, z których korzystasz. Dzięki integracji m.in. z Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics czy Zendesk, feedback użytkowników szybko trafi do osób odpowiedzialnych za poprawę konkretnego doświadczenia.

Raportuj wyniki swojemu zespołowi
Badania nie mają sensu, jeśli na ich podstawie nie zachodzą konkretne zmiany. Zautomatyzuj proces raportowania, tak aby wyniki badań szybko dotarły do całej organizacji.
Z naszej platformy korzystają
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy
Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.

Beata Dąbrowska
Coordinator of Market Research and Analysis w Medicover Polska
Feedback, który spływa z ankiet prowadzonych w formie widgetu jest dużo bardziej wyrafinowany i konkretny. W końcu pytamy klienta o doświadczenie tu i teraz więc, doskonale je pamięta i chętnie zostawia na jego temat rozbudowane komentarze.

Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

Jak przeprowadzic badania w e-commerce?
Badania użytkowników sklepu internetowego w Webankiecie możesz przeprowadzić na dwa sposoby:
Ankieta na stronie internetowej
- zbieraj feedback kontekstowo w czasie rzeczywistym
- zaimplementuj ankietę z łatwością, dzięki uniwersalnemu kodowi wielokrotnego użytku
- osiągaj wysoki response rate
- decyduj o czasie i miejscu wyświetlania ankiety na stronie
- przekazuj wyniki automatycznie do zintegrowanych programów i CRM.
Ankieta wysyłana na e-mail
- wyślij ankietę automatycznie do bazy użytkowników po określonej akcji (np. finalizacji zamówienia)
- wysyłaj przypomnienia tylko do osób, które nie wypełniły ankiety
- korzystaj z szablonów ankiet stworzonych przez ekspertów
- personalizuj wygląd zaproszeń i adresy www ankiet
- przekazuj wyniki automatycznie do zintegrowanych programów i CRM.
Zobacz gotowe wzory ankiet:
Klienci pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie
Wolisz porozmawiać? Umów się na spotkanie
Poznaj inne zastosowania Webankiety

Badania Klientów

Badania Użytkowników