Przekonaj się, co jest powodem porzucania koszyka, zadając klientom właściwe pytania, takie jak np.:
- Co Cię powstrzymuje przed zrealizowaniem tego zamówienia?
- Co ma wpływ na Twoją decyzję o rezygnacji z zamówienia?
- Czy dodanie produktów do koszyka było wystarczająco łatwe?
- Jakich informacji Ci zabrakło? Dzięki Twojej odpowiedzi będziemy mogli je dodać.
Pytania zadane w przykładzie badania powodu porzucania koszyka przez klientów możesz łatwo dostosować do swoich potrzeb, zmieniając ich treść, wygląd lub dodając własne pytania.
Dowiedz się, dlaczego klienci porzucają koszyk
Dzięki prostej ankiecie na stronie www przygotujesz i przeprowadzisz badanie już w kilka minut. Zadając pytanie o powód porzucenia koszyka, możesz m.in.:
- zmniejszyć liczbę niedokończonych transakcji,
- poprawić user experience (UX) strony,
- poprawić satysfakcję klienta z zakupów,
- powstrzymać klientów przed odejściem do konkurencji.