Dzięki badaniu, w którym klienci będą mogli ocenić zmiany w ofercie szybko dowiesz się czy wysiłek i czas włożony w ich wprowadzenie będzie opłacalny biznesowo. Ankieta pomoże znaleźć Ci odpowiedź na pytanie, które ze zmian odbierane są pozytywnie, a nad którymi warto się jeszcze zastanowić.
Ankieta online może być również traktowana jako test – kierowana do wybranej grupy klientów, jeszcze przed wdrożeniem zmian.
Feedback nt. nowej oferty
Planujesz zmianę swojej oferty? Wprowadzasz nowe produkty lub decydujesz się na podwyższenie cen? W takim razie to doskonały moment na przeprowadzenia ankiety online.
Sprawdź inne wzory ankiet dla klientów
Zaufali nam
Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.

Wiktoria Wolszczak
Specjalistka ds. Rekrutacji w OBI
Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.

Błażej Borsuk
Insight Specialist w Żabka
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający