Pytanie o cennik powinno dołączyć do grona badań i ankiet regularnie przeprowadzanych w Twojej firmie obok np. ankiety: jak trafiłeś na stronę czy badania elastyczności cenowej produktu.
Ocena cennika — jakie pytania zadać?
Aby potencjalny klient mógł szczerze odpowiedzieć nam na pytanie, jak oceniany jest cennik, musimy maksymalnie ułatwić mu zadanie. Przygotowany przez ekspertów gotowy szablon pytania o cennik zawiera dwa proste pytania, dzięki którym z jednej strony uzyskasz niezbędną wiedzę, a z drugiej nie zniechęcisz klienta do odpowiedzi, zadając zbyt dużą liczbę pytań. Oto dwa przykładowe pytania weryfikujące cennik:
- Czy nasz cennik jest dla Ciebie zrozumiały?
- Powiedz, proszę, co jest dla Ciebie niezrozumiałe, żebyśmy mogli to poprawić.
Dzięki szablonowi badania klienta możesz przeprowadzić ankietę nawet w kilka minut, a także dodawać własne pytania lub zmieniać ich treść.