Warto skorzystać z formularza kontaktowego online, czyli ankiety internetowej, w której szybko i w prosty sposób klient będzie mógł zgłosić problem, który następnie skierowany zostanie do konkretnego specjalisty.
W ankiecie dokonać można wstępnej selekcji przyczyny kontaktu oraz otrzymać dane do klienta. Dzięki temu można w szybki sposób odpowiedzieć na kontakt i zapobiec odejściu klienta bądź spadkowi jego satysfakcji ze świadczonych usług.
Formularz kontaktu
Szybkość reakcji na zgłaszane przez użytkowników problemy ma ogromny wpływ na satysfakcję klienta i jego opinię na temat firmy.
Zobacz inne przykłady ankiet i formularzy dla klientów
Zaufali nam
Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.

Wiktoria Wolszczak
Specjalistka ds. Rekrutacji w OBI
Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.

Błażej Borsuk
Insight Specialist w Żabka
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający
Szybkość reakcji na zgłaszane przez użytkowników problemy ma ogromny wpływ na satysfakcję klienta i jego opinię na temat firmy.