Proponujemy kwestionariusz, z którego dowiesz się m.in. jak często respondenci dokonują zakupów w sieci, gdzie najchętniej je robią, ile czasu na to poświęcają czy ile wydają. Co możesz zrobić z tą wiedzą? Przede wszystkim stworzyć portal idealnie dostosowany do oczekiwań klienta, w którym zakupy będzie robił chętnie i często.
Badanie zwyczajów zakupowych online
Ankieta dotycząca zakupów w internecie to doskonałe badanie dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć prowadzenie sprzedaży online, poszerzyć swoją działalność lub po prostu przekonać się, jakie są oczekiwania klientów wobec sklepów internetowych.
Zainspiruj się innymi przykładami ankiet
Zaufali nam
Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.
Wiktoria Wolszczak
Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.
Błażej Borsuk
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Paweł Owczarek