Opinie klientów są naszą najlepszą wizytówką

Od ponad 10 lat dbamy, aby dostarczać naszym klientom rozwiązanie wspierające ich rozwój i dostosowane do ich potrzeb.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Co nasi klienci mówią o nas

Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.

osoba

Beata Dąbrowska

Coordinator of Market Research and Analysis w Medicover Polska

Webankieta jest świetnym narzędziem ze względu na łatwość i intuicyjność w obsłudze oraz rozbudowane możliwości raportowe. Operując na licznych rynkach europejskich, wielką wartość ma dla nas tworzenie ankiet w wielu językach oraz gotowe tłumaczenia wszystkich elementów ankiety. To, co zaskoczyło nas pozytywnie, to świetne wsparcie ze strony Webankiety. Firmę cechuje nie tylko profesjonalizm, ale również indywidualne podejście do klienta i entuzjazm, odczuwalny na każdym kroku współpracy. Dobrym tego przykładem jest integracja narzędzia z Synerise. Sposób przesyłania danych skrojono na miarę naszych potrzeb, a sam proces integracji był bardzo sprawny i odbył się pod pełną opieką specjalistów z Webankiety.

Maciej Grajewski

Starszy Specjalista ds. Marketing Automation w AZA

Jeśli celujemy w kompleksową pracę z głosem pracowników lub klientów, wiemy, że będą nam potrzebne analizy, śledzenie trendów, zaawansowane raportowanie wyników, a do tego będziemy mogli liczyć na wsparcie w przejściu przez cały proces badawczy, wybierzmy Webankietę.

Joanna Szymańska

Ekspertka Employee & Customer Experience

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.

Wiktoria Wolszczak

Specjalistka ds. Rekrutacji w OBI

Korzystamy z Webankiety, ponieważ narzędzie umożliwia nam natychmiastowe działanie – z jednej strony możemy od razu wysłać ankietę do klienta, a z drugiej szybko raportować wyniki do odpowiedzialnych za dany obszar osób lub działów.

Tomasz Zaborowski

Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem, PZU

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.

Żabka logo

Błażej Borsuk

Insight Specialist w Żabka

Kluczową częścią badań są działania podejmowane na bazie zebranych wyników. Dlatego zaawansowane opcje raportowania to główny powód, dla którego korzystamy z integracji Webankiety. Szczególną wartość ma dla nas możliwość generowania automatycznych raportów, także w wersji LIVE, gdzie interesariusze mogą śledzić na bieżąco nowe wyniki.

Patrycja Frontczak

Junior HR Business Partner w Santander Consumer Banku

Webankieta umożliwia pozyskanie cennych informacji zwrotnych w bardzo szybki sposób. Wielu pracowników banku może podzielić się taką informacją, wykorzystując swoje narzędzia mobilne i zaraz po zakończonym warsztacie, czy szkoleniu jesteśmy w stanie zdobyć od nich feedback. Webankieta służy nam czasem także do badania oczekiwań i dokonania głębszej analizy przed szkoleniami lub warsztatami.

Norbert Stypa

Menedżer Zespołu Szkoleń w Alior Banku

Ogromne znaczenie w wyborze narzędzia miała możliwość automatyzacji badania. Zespół Fitness Catering nie musi codziennie wykonywać czynności, które w Webankiecie są zautomatyzowane. Należy do nich np. generowanie raportów, z których czerpana jest wiedza na temat tego, jak wyglądał w biznesie cały poprzedni dzień. 

Paulina Rzęzawa

Dyrektor Zakładu Produkcyjnego Fitness Catering

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

Zdajemy sobie sprawę z tego, że badania nie przeprowadzą się same. Potrzebują one z osoby odpowiedzialnej za metodologię, grupy respondentów i odpowiedniego narzędzia. Wymiar usability, czyli użyteczności narzędzia Webankieta jest na tyle rozwinięty, że pozwala przeprowadzać badania w sposób produktywny, oszczędzając czas.

Monika Boguś

Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości, Fitness Catering

Webankieta to intuicyjne, łatwe w obsłudze narzędzie, zawierające wszystkie kluczowe funkcjonalności potrzebne w codziennym zarządzaniu procesem badań. Zapewnia ono idealny podgląd do każdego punktu styku na linii klient-firma oraz dostęp do wyników w prostej, graficznej formie. Wprowadzenie nowego kwestionariusza jest proste i szybkie, co sprawdza się przy badaniach ad hoc.

Dagmara Nosek-Piotrowska

Manager ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Vectra

Badamy nie tylko produkt, ale również image i serwis. Dlatego bardzo ważny jest dla nas feedback na temat dostawców oraz jakości obsługi klientów w lokalach. Wiemy, że powodzenie naszego biznesu zależy w dużej mierze od ludzi. Webankieta pozwala nam lepiej dbać o wysoki poziom dostarczanej usługi przez naszą całą sieć.

Ewa Minda-Korczak

Kierownik działu marketingu Telepizza Poland

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy

Webankieta to bardzo intuicyjne narzędzie do zbierania opinii klientów z możliwością przygotowania raportów.

Ewa Górna

Ekspert ds. CRM, TAKTO Finanse

Pracując od lat w branży marketingowej, widziałem różne rozwiązania dostępne na rynku. To, co zwraca uwagę w ofercie Webankiety, to atrakcyjna cena i szeroki potencjał platformy. Jeśli firma ma pomysł na badanie, jeśli wie, co chce badać, to uzyskuje dostęp 24/7 do tworzenia naprawdę różnorodnych badań w atrakcyjnym interfejsie graficznym.

Kamil Wójtowicz

Dyrektor Marketingu Fitness Catering

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo