Dzięki ankietom internetowym:
- Udoskonalisz standardy obsługi klienta
- Zwiększysz poziom zadowolenia klientów z jakości oferowanych produktów i usług
- Zbudujesz grono zaufanych i lojalnych ambasadorów marki
- Zyskasz przewagę nad konkurencją, zatrzymując klientów u siebie
- Udoskonalisz swoją ofertę na podstawie udzielonych ocen i opinii
- Zidentyfikujesz problemy wpływające na spadek zadowolenia i odejść klientów
Wybierz ankietę badania klienta lub badania użytkownika dopasowaną do Twoich potrzeb
Oczekiwania klientów mogą dotyczyć jakości produktów, świadczonych usług, kontaktu z działem obsługi, rozpatrzenia reklamacji, zmian w ofercie lub nowych funkcji w oprogramowaniu producenta. Satysfakcję klienta na każdym z tych punktów styku można mierzyć i poddać analizie.
Korzystając z przygotowanych przez naszych ekspertów CX gotowych szablonów, możesz już teraz rozpocząć badanie satysfakcji klienta z obsługi, analizę churnu (rezygnacji klientów), coroczne ankiety satysfakcji, badanie lojalności klientów (Net Promoter Score) i badania satysfakcji klientów po zakupie. Możesz również skorzystać z formularza kontaktu z klientem, aby na bieżąco prosić o bezcenny feedback.
Ankiety internetowe i badania satysfakcji klientów idą w parze. To doskonałe narzędzia w rękach specjalistów CX, menedżerów obsługi klientów, właścicieli sklepów internetowych, a finalnie – zarządów firm, jako ważne wskaźniki do podejmowania decyzji biznesowych.
Monitoruj, jak zmienia się głos klienta w czasie. Pytaj, ile wysiłku wkładają w załatwienie ważnych dla nich spraw z działem customer support (Customer Effort Score – CES), badaj trendy i mierz satysfakcję klientów (Customer Satisfaction Score – CSAT).
Analizuj z pomocą badań ankietowych poziom satysfakcji swoich klientów po transakcji, dopytuj o to, co możesz poprawić w swojej ofercie lub podejściu do biznesu, by cieszyć się niskim wskaźnikiem odejść i wysokimi ocenami zadowolonych klientów.
Rozwiń opis