Nasi partnerzy – firmy i domy badawcze oraz agencje konsultingowe
Jakim partnerem chcesz zostać?
-
Oferta dla klientów indywidualnych
Propozycja dla każdego. Wystarczy pobrać specjalny kod i umieścić go na swojej stronie internetowej, blogu lub w newsletterze (mailingu). Co oferujemy? 20% od każdego zakupu (pierwszego i kolejnego), pod warunkiem, że przyniesiesz minimum jednego nowego klienta rocznie.
-
Oferta dla klientów biznesowych
Propozycja dla firm i specjalistów w branży HR lub customer experience. Korzystając z Państwa wiedzy i naszych doświadczeń badawczych przygotujemy materiał edukacyjny. Każdy klient, który go pobierze, a następnie opłaci konto, zostanie automatycznie przypisany do konta Partnera, a ten otrzyma prowizję.
Zaufało nam ponad 5000 klientów:
Kim jesteśmy?
Webankieta to kompleksowy program do realizacji badań online. Z pomocą naszej platformy przygotujesz każde badanie CX, HR, badanie rynku, testy wiedzy i dowolny inny kwestionariusz. Webankieta umożliwia przygotowanie ankiety, automatyczną wysyłkę, zebranie odpowiedzi w jednym miejscu i przystępną analitykę i dzielenie się wynikami z zespołem lub interesariuszami bez minimalnej wiedzy IT ani badawczej.
Dlaczego Webankieta?
Odkrywaj, ucz się, oszczędzaj 🤩
Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami, otrzymuj zniżki, uczestnicz w webinarach i pobieraj darmowe materiały edukacyjne. Zapisz się i dołącz do społeczności Webankiety.
Co mówią o nas partnerzy?
Webankietę polecam zarówno z perspektywy partnera biznesowego, jak i użytkownika. Jeśli szukasz przyjaznego i intuicyjnego narzędzia do ankiet – nie trzeba szukać dalej, warto skorzystać z Webankiety. Współpracujemy od wielu lat, cenimy profesjonalizm i błyskawiczne wsparcie, zawsze wtedy kiedy jest potrzebne.
Iwona Ziólkowska
Współpraca pomiędzy naszymi firmami przynosi obopólne korzyści i jesteśmy bardzo szczęśliwi z tego, że nasze partnerstwo funkcjonuje tak dobrze już tyle lat. Serdecznie polecam całą platformę, która jest intuicyjna, rozwija się z duchem czasu i pozwala na nowe rozwiązania. Dodatkowo bardzo polecam kontakt z supportem, który zawsze służy pomocą i śpieszy z pomocą w rozwiązaniu każdego problemu.
Kamil Leśniak
Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.
Aleksandra Jagiełło-Bono