Ankieta na stronę

Profesjonalne narzędzie do zbierania opinii na stronach internetowych

Zrozum swoich użytkowników

Dane analityczne nie powiedzą Ci dlaczego użytkownicy zachowują się w określony sposób, co nimi motywuje, dlaczego nie konwertują. Tego dowiesz się pytając samych użytkowników.

Pytaj tam, gdzie jest użytkownik

Uruchom ankietę na kluczowych ścieżkach i zbieraj feedback w czasie rzeczywistym odnośnie akcji, które właśnie wykonują.

Instrukcja uruchomienia strzałka w prawo strzałka w prawo

Łącz wyniki z własnymi danymi

Połącz dane z Twoich systemów z odpowiedziami użytkowników, by uzyskać całościowy obraz ich zachowania i motywacji. Dzięki temu Twoje decyzje odnośnie priorytetyzacji projektów będą bardziej skuteczne.

Badaj tak często, jak chcesz

Nie musisz pamiętać o ponownym uruchomieniu ankiety – zdecyduj z jaką częstotliwością ankieta ma się pojawiać na stronie np. co tydzień, miesiąc, kwartał.

Zbieraj feedback ciągle i bez wysiłku.

 

Dowiedz się jak włączyć funkcję badań cyklicznych strzałka w prawo strzałka w prawo

Podejmuj lepsze decyzje w oparciu o solidne dane

  • Kim są Twoi użytkownicy?
  • Co użytkownicy sądzą o Twojej stronie?
  • Dlaczego mimo starań, nie stają się klientami?
  • Jakie są przyczyny niskiej konwersji?
  • Jak oceniana jest Twoja oferta?
  • Jakich funkcji brakuje Twojemu produktowi?
  • Jak oceniana jest Obsługa Klienta?

Webankieta daje Ci pełny zestaw narzędzi do badań użytkowników

Personalizuj wygląd i zachowanie

Dobierz wygląd i kolorystykę ankiety do kolorów swojej strony. Zdecyduj czy widget na wyświetlać się od razu, po kilku sekundach, po scrollowaniu ekranu, a może gdy użytkownik chce opuścić stronę.

Wystartuj z badaniem w kilka minut

Stworzenie i uruchomienie ankiety zajmie Ci dosłownie chwilę. Stwórz pytania i umieść kod na stronie, samodzielnie, przez GTM lub wyślij do działu IT.
Kod instalujesz tylko raz, a kolejne badania uruchamiasz w Webankiecie.

Targetuj precyzyjnie

Ankiety na stronie mogą być targetowane m.in. na określone zachowania lub cechy użytkowników, wykonane przez nich akcje czy czas spędzony na stronie. Możesz też targetować respondentów na podstawie posiadanych już danych, np. wyników badania NPS czy usług z których korzystają.

Zintegruj ze swoimi narzędziami

Feedback od użytkowników może być automatycznie przekazywany do firmowego CRM-a, przekazywany do Google Analytics czy wyświetlany na Slacku. Webankieta umożliwia integrację m.in. z: Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics, Zendesk itd.

Z naszej platformy korzystają

Webankieta jest świetnym narzędziem ze względu na łatwość i intuicyjność w obsłudze oraz rozbudowane możliwości raportowe. Operując na licznych rynkach europejskich, wielką wartość ma dla nas tworzenie ankiet w wielu językach oraz gotowe tłumaczenia wszystkich elementów ankiety. To, co zaskoczyło nas pozytywnie, to świetne wsparcie ze strony Webankiety. Firmę cechuje nie tylko profesjonalizm, ale również indywidualne podejście do klienta i entuzjazm, odczuwalny na każdym kroku współpracy. Dobrym tego przykładem jest integracja narzędzia z Synerise. Sposób przesyłania danych skrojono na miarę naszych potrzeb, a sam proces integracji był bardzo sprawny i odbył się pod pełną opieką specjalistów z Webankiety.

Maciej Grajewski

Starszy Specjalista ds. Marketing Automation w AZA

Jeśli celujemy w kompleksową pracę z głosem pracowników lub klientów, wiemy, że będą nam potrzebne analizy, śledzenie trendów, zaawansowane raportowanie wyników, a do tego będziemy mogli liczyć na wsparcie w przejściu przez cały proces badawczy, wybierzmy Webankietę.

Joanna Szymańska

Ekspertka Employee & Customer Experience

Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.

Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos

Director of Customer Experience Management Bureau w PZU

Webankieta jest bardzo przydatnym narzędziem do realizacji naszych badań, w których chcemy dotrzeć do użytkowników z baz własnych – firm członkowskich, marketerów, pracowników branży cyfrowej itp. To zaawansowane narzędzie pomaga nam w kreowaniu kwestionariuszy oraz konfigurowaniu różnego rodzaju parametrów niezbędnych podczas realizacji badania. Platforma oferuje możliwości, które mogą zaspokoić potrzeby nawet wymagających badaczy, a serwis wsparcia zawsze szybko odpowiada na nasze pytania i potrzeby. Przydatny jest też moduł analityczny, który pozwala na szybką i łatwą interpretację wyników zarówno po zakończeniu badania, jak i w jego trakcie. Bardzo cieszy fakt, że na polskim rynku mamy rodzime narzędzie na światowym poziomie.

Ania Garwolińska

Dyrektor ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich IAB Polska

Masz pytania dotyczące ankiet na stronie?

Łatwe w użyciu, profesjonalne narzędzie
do zbierania opinii na stronach WWW

Rozpocznij bezpłatnie strzałka w prawo strzałka w prawo

Bez karty kredytowej · Zgodność z RODO · Zrezygnuj kiedy chcesz

ikonka koła ikonka koła