Konta dla wielu użytkowników
Stwórz konta dla działów lub członków zespołu
by wspólnie pracować nad ankietami
Dostęp dla wielu użytkowników
Stwórz oddzielne konta dla użytkowników z tego samego działu lub odrębne dostępy dla różnych działów np. Marketing, HR i IT
Różne poziomy dostępu
Zdecyduj czy chcesz udostępnić ankietę w pełnym dostępie, trybie tylko do odczytu lub zachować tylko na swoim koncie – niewidoczną dla innych.
Współpraca przy tworzeniu
Wspólnie pracujcie nad treścią i wyglądem kwestionariusza. Każdy użytkownik może edytować pytania, a także zaczynać i kończyć badanie.
Baza firmowych materiałów
Stwórz szablony treści ankiet, szablony wyglądu, filtry danych i udostępnij w ramach organizacji, by przyspieszyć pracę zespołu i zachować spójność materiałów.
Wspólna analiza wyników
Analizuj wyniki tej samej ankiety razem z członkami swojego zespołu. Każdy użytkownik może tworzyć własne raporty i dystrybuować je w ramach organizacji.
Stwórz konta dla działów lub członków zespołu
by wspólnie pracować nad ankietami
Rozpocznij bezpłatnie
Poznaj wszystkie funkcje
- Ankiety w wielu językach
- Przegląd platformy
- Rodzaje pytań
- Branding & White Label
- Logika i personalizacja
- Testy wiedzy
- Współpraca i współdzielenie
- Formularze
- Udostępnianie
- Ankieta na e-mail
- Ankieta na stronę
- Automatyzacja i workflow
- Identyfikacja respondentów
- Analiza wyników
- Raporty
- API i integracje
- Tagowanie wypowiedzi
- Bezpieczeństwo danych