Konta dla wielu użytkowników
Stwórz konta dla działów lub członków zespołu
by wspólnie pracować nad ankietami


Dostęp dla wielu użytkowników
Stwórz oddzielne konta dla użytkowników z tego samego działu lub odrębne dostępy dla różnych działów np. Marketing, HR i IT

Różne poziomy dostępu
Zdecyduj czy chcesz udostępnić ankietę w pełnym dostępie, trybie tylko do odczytu lub zachować tylko na swoim koncie – niewidoczną dla innych.
Współpraca przy tworzeniu
Wspólnie pracujcie nad treścią i wyglądem kwestionariusza. Każdy użytkownik może edytować pytania, a także zaczynać i kończyć badanie.
Baza firmowych materiałów
Stwórz szablony treści ankiet, szablony wyglądu, filtry danych i udostępnij w ramach organizacji, by przyspieszyć pracę zespołu i zachować spójność materiałów.
Wspólna analiza wyników
Analizuj wyniki tej samej ankiety razem z członkami swojego zespołu. Każdy użytkownik może tworzyć własne raporty i dystrybuować je w ramach organizacji.
Stwórz konta dla działów lub członków zespołu
by wspólnie pracować nad ankietami
Rozpocznij bezpłatnie
Poznaj wszystkie funkcje
-
Ankiety w wielu językach
-
Przegląd platformy
-
Rodzaje pytań
-
Branding & White Label
-
Logika i personalizacja
-
Testy wiedzy
-
Współpraca i współdzielenie
-
Formularze
-
Udostępnianie
-
Ankieta na e-mail
-
Ankieta na stronę
-
Automatyzacja i workflow
-
Identyfikacja respondentów
-
Analiza wyników
-
Raporty
-
API i integracje
-
Tagowanie wypowiedzi
-
Bezpieczeństwo danych