TAGOWANIE ODPOWIEDZI W ANKIECIE
Wyłuskaj z odpowiedzi otwartych to co najważniejsze
i skategoryzuj we właściwy sposób


Tagowanie odpowiedzi
Przypisz informacje z odpowiedzi do odpowiednich kategorii np. cena, produkt, obsługa klienta czy proces.

Sentyment
Nadaj wypowiedziom sentyment pozytywny lub negatywny, by dobrze raportować nastroje wśród swoich klientów.

Trendy nastroju klientów
Obserwuj zmiany w poruszanych tematach i ich sentyment na przestrzeni czasu i sprawdzaj czy Twoje zmiany w procesach przynoszą oczekiwany efekt.

Działania na bazie feedbacku
Przekaż feedback z konkretnej kategorii do właściwego działu i wprowadź zmiany na bazie głosu klienta.

Analiza sentymentu za pomocą AI
Automatycznie taguj i analizuj sentyment przy użyciu sztucznej inteligencji.
Wyłuskaj z odpowiedzi otwartych to co najważniejsze
i skategoryzuj we właściwy sposób
Rozpocznij bezpłatnie
Poznaj wszystkie funkcje
-
Ankiety w wielu językach
-
Przegląd platformy
-
Rodzaje pytań
-
Branding & White Label
-
Logika i personalizacja
-
Testy wiedzy
-
Współpraca i współdzielenie
-
Formularze
-
Udostępnianie
-
Ankieta na e-mail
-
Ankieta na stronę
-
Automatyzacja i workflow
-
Identyfikacja respondentów
-
Analiza wyników
-
Raporty
-
API i integracje
-
Tagowanie wypowiedzi
-
Bezpieczeństwo danych