Identyfikacja respondentów ankiety

Powiąż wypełnienie z konkretnym respondentem
by lepiej segmentować odpowiedzi

Łączenie odpowiedzi z respondentem

Zaszyj ID klienta lub ID zamówienia w linku do ankiety i łatwo powiąż odpowiedzi, by poznać szerszy kontekst. Zareaguj indywidualnie na komentarz niezadowolonego klienta.

Przekazywanie dodatkowych parametrów

Przekaż do linku lub ankiety popup dodatkowe parametry jak np. segment klienta, produkty, status zalogowania, by segmentować odpowiedzi po tych parametrach.

Wyciągaj lepsze wnioski z badań klientów dzięki dodatkowym danym

Chcesz lepiej POZNAĆ GRUPY swoich klientów? Funkcja external_key w Webankiecie daje Ci możliwość dodania do ankiety kluczowych informacji, które pozwolą na dokładniejszą analizę wyników, takich jak segmenty klientów, kanały kontaktu czy etapy ich ścieżki. Personalizuj swoje badania i uzyskać bardziej precyzyjne wnioski.

Sprawdź, jak to zrobić na przykładzie badań CX

Wyobraź sobie, że prowadzisz badania Customer Experience w swojej firmie. Chcesz wiedzieć, jak różni klienci oceniają swoje doświadczenia na poszczególnych etapach obsługi. Dzięki external_key możesz zebrać te informacje w jednej ankiecie i łatwo je porównać. 

Personalizacja treści

Wykorzystaj przekazane parametry, by spersonalizować treść ankiety.

Monitoring postępów

Jeśli prowadzisz nieanonimowe badanie, sprawdź kto już odpowiedział, a komu należy wysyłać przypomnienie.

Uzupełnianie pytań za respondenta

Nie pytaj o rzeczy, które już wiesz. Dostaniesz więcej odpowiedzi, dzięki skróceniu ankiety i unikniesz pomyłek respondentów.

Powiąż wypełnienie z konkretnym respondentem,
by lepiej segmentować odpowiedzi

Rozpocznij bezpłatnie strzałka w prawo strzałka w prawo ikonka koła ikonka koła

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo