ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY
Łatwo wyciągaj wnioski z ankiety, segmentuj odpowiedzi, analizuj trendy


Wykresy i tabele z odpowiedziami
Zaszyj ID klienta lub ID zamówienia w linku do ankiety i łatwo powiąż odpowiedzi, by poznać szerszy kontekst. Zareaguj indywidualnie na komentarz niezadowolonego klienta.

Eksport wyników
Pobierz surowe dane do dalszej analizy w formatach csv lub xls. Surowe dane pobierzesz w zakładce Wypełnienia.

Zaawansowane filtrowanie
Segmentuj odpowiedzi, twórz filtry danych i szukaj zależności i trendów w podgrupach zebranych danych. Filtruj po czasie, danych respondenta i odpowiedziach. Więcej o filtrowaniu w praktyce, dowiesz się z pomocą naszego wideoporadnika.

Tabele krzyżowe
Twórz analizy porównawcze, sprawdź jak odpowiadały grupy respondentów i jakie są zależności między odpowiedziami.

Rankingi
Twórz rankingi najlepszych, najpopularniejszych, najwyżej i najgorzej ocenianych odpowiedzi.

Trendy
Trzymaj rękę na pulsie i śledź swoje biznesowe wskaźniki w ujęciu czasowym (tygodniowym, miesięcznym, kwartalnym). Poznaj przyczynę gwałtownych spadków lub prognozuj zachowanie klientów w przyszłości.
Trendy dostępne są także w Wynikach 2.0. Możesz je dodać w każdym miejscu swojego raportu, klikając na ikonę “plus” przed lub po pytaniu (dot. pytań jednokrotnego i wielokrotnego wyboru, NPS, Oceny, macierzy jednokrotnej).

Raporty jednym kliknięciem
Jednym kliknięciem eksportuj raporty PDF, Word, PPT, XLSX w Wynikach 2.0 lub surowe dane z zakładki Wypełnienia. Więcej o eksportach dowiesz się w naszym wideoporadniku.
Wyciągaj lepsze wnioski z badań klientów dzięki dodatkowym danym

Chcesz lepiej POZNAĆ GRUPY swoich klientów? Funkcja external_key w Webankiecie daje Ci możliwość dodania do ankiety kluczowych informacji, które pozwolą na dokładniejszą analizę wyników, takich jak segmenty klientów, kanały kontaktu czy etapy ich ścieżki. Personalizuj swoje badania i uzyskać bardziej precyzyjne wnioski.
Sprawdź, jak to zrobić na przykładzie badań CX
Wyobraź sobie, że prowadzisz badania Customer Experience w swojej firmie. Chcesz wiedzieć, jak różni klienci oceniają swoje doświadczenia na poszczególnych etapach obsługi. Dzięki external_key możesz zebrać te informacje w jednej ankiecie i łatwo je porównać.
Grupowanie podobnych odpowiedzi
Zgrupuj podobne udzielone odpowiedzi w tematyczne obszary i twórz na ich podstawie segmenty respondentów.
Łączenie z atrybutami respondentów
Przekaż dodatkowe informacje o respondentach do linku do ankiety i korzystaj z tych danych do zbiorczej analizy wyników.
Współpraca w ramach zespołu
Udostępnij wyniki współpracownikom, by wspólnie pracować na zebranych danych.
Pojedyncze wypełnienia
Sprawdzaj jak odpowiadali poszczególni respondenci
Poznaj wszystkie funkcje
-
Ankiety w wielu językach
-
Przegląd platformy
-
Rodzaje pytań
-
Branding & White Label
-
Logika i personalizacja
-
Testy wiedzy
-
Współpraca i współdzielenie
-
Formularze
-
Udostępnianie
-
Ankieta na e-mail
-
Ankieta na stronę
-
Automatyzacja i workflow
-
Identyfikacja respondentów
-
Analiza wyników
-
Raporty
-
API i integracje
-
Tagowanie wypowiedzi
-
Bezpieczeństwo danych