ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY

Łatwo wyciągaj wnioski z ankiety, segmentuj odpowiedzi, analizuj trendy

Wykresy i tabele z odpowiedziami

Zaszyj ID klienta lub ID zamówienia w linku do ankiety i łatwo powiąż odpowiedzi, by poznać szerszy kontekst. Zareaguj indywidualnie na komentarz niezadowolonego klienta.

Eksport wyników

Pobierz surowe dane do dalszej analizy w formatach csv lub xls. Surowe dane pobierzesz w zakładce Wypełnienia.

Zaawansowane filtrowanie

Segmentuj odpowiedzi, twórz filtry danych i szukaj zależności i trendów w podgrupach zebranych danych. Filtruj po czasie, danych respondenta i odpowiedziach. Więcej o filtrowaniu w praktyce, dowiesz się z pomocą naszego wideoporadnika.

Tabele krzyżowe

Twórz analizy porównawcze, sprawdź jak odpowiadały grupy respondentów i jakie są zależności między odpowiedziami.

Rankingi

Twórz rankingi najlepszych, najpopularniejszych, najwyżej i najgorzej ocenianych odpowiedzi.

Trendy

Trzymaj rękę na pulsie i śledź swoje biznesowe wskaźniki w ujęciu czasowym (tygodniowym, miesięcznym, kwartalnym). Poznaj przyczynę gwałtownych spadków lub prognozuj zachowanie klientów w przyszłości.

Trendy dostępne są także w Wynikach 2.0. Możesz je dodać w każdym miejscu swojego raportu, klikając na ikonę “plus” przed lub po pytaniu (dot. pytań jednokrotnego i wielokrotnego wyboru, NPS, Oceny, macierzy jednokrotnej).

Raporty jednym kliknięciem

Jednym kliknięciem eksportuj raporty PDF, Word, PPT, XLSX w Wynikach 2.0 lub surowe dane z zakładki Wypełnienia. Więcej o eksportach dowiesz się w naszym wideoporadniku. 

Wyciągaj lepsze wnioski z badań klientów dzięki dodatkowym danym

Chcesz lepiej POZNAĆ GRUPY swoich klientów? Funkcja external_key w Webankiecie daje Ci możliwość dodania do ankiety kluczowych informacji, które pozwolą na dokładniejszą analizę wyników, takich jak segmenty klientów, kanały kontaktu czy etapy ich ścieżki. Personalizuj swoje badania i uzyskać bardziej precyzyjne wnioski.

Sprawdź, jak to zrobić na przykładzie badań CX

Wyobraź sobie, że prowadzisz badania Customer Experience w swojej firmie. Chcesz wiedzieć, jak różni klienci oceniają swoje doświadczenia na poszczególnych etapach obsługi. Dzięki external_key możesz zebrać te informacje w jednej ankiecie i łatwo je porównać. 

Grupowanie podobnych odpowiedzi

Zgrupuj podobne udzielone odpowiedzi w tematyczne obszary i twórz na ich podstawie segmenty respondentów.

Łączenie z atrybutami respondentów

Przekaż dodatkowe informacje o respondentach do linku do ankiety i korzystaj z tych danych do zbiorczej analizy wyników.

Współpraca w ramach zespołu

Udostępnij wyniki współpracownikom, by wspólnie pracować na zebranych danych.

Pojedyncze wypełnienia

Sprawdzaj jak odpowiadali poszczególni respondenci

Łatwo wyciągaj wnioski z ankiety, segmentuj odpowiedzi, analizuj trendy

Rozpocznij bezpłatnie strzałka w prawo strzałka w prawo ikonka koła ikonka koła

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo