Jak OBI optymalizuje rekrutację i osiąga wysoki wynik NPS dzięki badaniom candidate experience
Dowiedz się, jak OBI optymalizuje proces rekrutacji i osiąga wysoki wynik NPS dzięki badaniom candidate experience w platformie Webankieta.
Dowiedz się, jak OBI optymalizuje proces rekrutacji i osiąga wysoki wynik NPS dzięki badaniom candidate experience w platformie Webankieta.
Pionier ubezpieczeń direct przenosi badania satysfakcji klientów na platformę Webankieta, aby zmniejszyć ich koszt i szybciej pozyskiwać indywidualne opinie klientów.
Dowiedz się jak za pomocą badań klientów zwiększyć obroty o kilkaset procent i tworzyć oferty dopasowane do rynku.
Po co mam śledzić proces rekrutacji? Czy zbieranie opinii kandydatów ma sens? Jak każda duża organizacja Santander Consumer Bank prowadząc rekrutację, napotyka na wyzwania typowe dla firm swoich gabarytów.
Badania Net Promoter Score, ocena newslettera czy zapisy na warsztaty i projekty - pracownicy Alior Banku przy pomocy kilku kliknięć mogą mieć realny wpływ na to, co dzieje się wewnątrz organizacji. Na podstawie zebranego feedbacku firma wyznacza priorytety działania i wprowadza w życie realne zmiany. A materiału do analizy jest naprawdę dużo.
Szukasz narzędzia do tworzenia badań online? Nie będziemy kłamać, że Webankieta to jedyne dostępne na rynku narzędzie. Nie powiemy też, że na pewno będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem, bo przecież nie znamy Twoich potrzeb i wymagań.
Customer Centricity - to zgodnie z tą zasadą Grupa Żywiec regularnie wysłuchuje głosu klienta, wykorzystując do tego m.in. ankiety online. Co ważne, na słuchaniu się nie kończy - już po roku badania ogólny wskaźnik NPS w badaniach satysfakcji klientów wzrósł kilkadziesiąt punktów, a w niektórych obszarach zaszły ważne dla klientów zmiany.
Dzięki badaniu satysfakcji międzynarodowa sieć pizzerii dba o właściwą temperaturę relacji z klientami zamawiającymi pizzę z dostawą , potwierdza strategię marketingową i kierunki rozwoju oferty produktowej.