- Czy newslettery są już passé?
- Czy dlatego, że tworzy je niemal każdy, nie są już skutecznym narzędziem do generowania leadów i przede wszystkim – nawiązywania relacji z potencjalnymi klientami?
Może spotkałeś/aś się z takimi twierdzeniami, albo sam/a zadajesz sobie podobne pytania. My – Webankieta i FreshMail, eksperci od e-mail marketingu i badań online, mamy na nie jedną odpowiedź: NIE
W trakcie webinaru udowodnimy, że newsletter to świetne narzędzie, ale tylko w rękach tych, którzy wiedzą, o czym pisać. A to nie żadna tajemnica, wystarczy… zapytać. I można zrobić to nie prowadząc wielkich, skomplikowanych i kosztownych badań. Cały sekret tkwi w automatyzacji.
Z webinaru przeprowadzonego przez ekspertki z FreshMail i Webankiety – Magdalenę Szyjkę oraz Urszulę Niepewną, dowiesz się:
- Jak wykorzystać feedback od czytelników do stworzenia newslettera który marketingowego leada przemieni w klienta?
- Jak zaangażować czytelników i zachęcić ich do interakcji?
- Jak, nie angażując zespołu IT, ani nie ponosząc dodatkowych kosztów, zintegrować narzędzie do wysyłki newsletterów z badaniami klienta?
- Jak wykorzystywać newsletter i badania czytelników do budowania relacji z klientem?
- Jak najlepiej wyeliminować problem newsletterowych „unsubscribe”?
Zobacz nagranie webinaru:
Prowadź badania newslettera na gotowych szablonach
Badania czytelników, o których mowa w naszym webinarze możesz rozpocząć niemal od razu. Wykorzystaj gotowe szablony przygotowane przez ekspertów z zakresu badań online i marketingu:
- szablon badania Ocena Newslettera, które możesz wysłać do czytelników w dowolnym momencie,
- wzór ankiety pogłębiającej powody unsubscribe, czyli wypisu z newslettera, dzięki któremu dowiesz się jakich błędów unikać w przyszłości.
Zapis na newsletter: Skorzystaj z gotowego szablonu
Zapis na newsletter
Newsletter jest jednym z najpopularniejszych narzędzi stosowanych w e-mail marketingu. Dobrze przygotowany idealnie przydaje się do zbierania leadów czy budowania długotrwałej relacji z klientami.
Na naszej stronie znajdziesz także inne przykłady badań marketingowych, ankiet dla HR i badań klientów, które możesz łatwo dostosować do potrzeb swojej organizacji.