CASE STUDY: Jak Lunchroom.pl zanotował 28% wzrostu automatyzując proces reklamacji

Lunchroom.pl to startup, który rozpoczął działalność w 2015 roku jako pierwszy w Polsce serwis online do wspólnego zamawiania lunchu do biura. Pionierska usługa pozwala zaproponować współpracownikom lunch przez dostęp do sieci 4000 restauracji, a każdy uczestnik ma możliwość zapłacić za swoją część zamówienia online.

case-study-lunchroom-01

Zamawianie jedzenia do pracy na Lunchroom.pl to pionierska usługa w tej części Europy

W 2016 roku rozwijający się startup przekroczył poziom 3000 zamawianych posiłków miesięcznie, co wiązało się z rosnącymi kosztami obsługi klienta. Problem dotyczył zwłaszcza pomyłek w dostarczanych zamówieniach, które zwykle były błędem po stronie obsługi w przyjmującej zlecenie restauracji. Niezadowoleni użytkownicy Lunchroom swoje pretensje zgłaszali bezpośrednio do obsługi serwisu, który jest zaledwie pośrednikiem na linii klient-restauracja.

 

„Mieliśmy bardzo dużo problemów z obsługą tych reklamacji”

przyznaje CEO i założyciel Lunchroom, Marcin Racino.

Ściągnij PDF z Case Study