Jak zaoszczędzić czas i pieniądze z ankietą na stronie? [webinar]
Badania są za drogie, zbyt skomplikowane i czasochłonne? Z naszego webinaru dowiesz się, jak z pomocą ankiety na stronie pozbyć się najczęstszych problemów ze zbieraniem feedbacku.
Rodzaje okresowej oceny pracownika. Jak ją przeprowadzać?
Czym jest ocena okresowa pracownika? Czym badanie 360 stopni różni się od corocznej rozmowy z przełożonym? Kiedy w ocenie pracownika bierze udział wyłącznie jego szef, a kiedy zainteresowanych stron jest o wiele więcej?
Jak za pomocą badań klientów zwiększyć obroty o kilkaset procent i tworzyć oferty dopasowane do rynku? [Case Study Fitness Catering]
Dowiedz się jak za pomocą badań klientów zwiększyć obroty o kilkaset procent i tworzyć oferty dopasowane do rynku.
Customer Experience (CX) – jak poprawić doświadczenia klienta?
Im lepsze doświadczenie klienta, tym lepsza kondycja firmy. W tym artykule pokażę Ci przykłady złego i dobrego customer experience, a także badania CX, które szybko i sprawnie możesz wprowadzić w swojej organizacji.
Jak pomogliśmy rozwiązać 3 wyzwania Santander Consumer Banku z rekrutacją pracowników? [Case Study]
Po co mam śledzić proces rekrutacji? Czy zbieranie opinii kandydatów ma sens? Jak każda duża organizacja Santander Consumer Bank prowadząc rekrutację, napotyka na wyzwania typowe dla firm swoich gabarytów.
Feedback – czym jest i dlaczego warto go zbierać?
Feedback, czyli informacja zwrotna – to angielski termin, który w Polsce na stałe wszedł już do języka powszechnego. Oznacza on wypowiedź uczestnika konwersacji, w której ujawnia on swoje spostrzeżenia dotyczące zachowania i wypowiedzi innego uczestnika konwersacji.
Badania ilościowe i jakościowe. Co mierzą i kiedy je stosować? [przykłady pytań]
W tym artykule pokażemy, czym charakteryzują się badania ilościowe i badania jakościowe. Nie zabraknie także przykładów pytań i gotowych kwestionariuszy.
Kwestionariusz wywiadu i ankiety: definicje, przykłady, różnice i podobieństwa
W tym artykule przybliżymy Wam, czym jest kwestionariusz ankiety i kwestionariusz wywiadu, przedstawimy także przykłady zbierania informacji tymi metodami i gotowe pytania, które będziecie mogli zadać w swoich badaniach jakościowych lub ilościowych.