
Najlepsze metody słuchania głosu klientów: Strona, aplikacja, kod QR czy e-mail?
Poznaj najbardziej skuteczne metody zbierania feedbacku od klientów. Dowiedz się, co poprawić, aby tworzyć lepsze doświadczenia klienta i zarabiać więcej.

Mapa podróży klienta: Jak stworzyć ją w prosty sposób?
Mapowanie podróży klienta to popularne narzędzie wizualne, które odkrywa każdą interakcję klientów z marką, uwidaczniając punkty bólu i możliwości poprawy. Dowiedz się, jak jej opracowanie może zmienić Twój biznes.

Współpraca CX i Marketingu: zobacz, ile możesz na niej zyskać! (cz. II)
Cykl artykułów Urszuli Kamburov-Niepewnej, w których skupia się na współpracy dwóch działów – marketingu i Customer Experience (CX). Odcinek skupia się na wskaźniku Net Promoter Score i świętowaniu CX-owych sukcesów.

Poznaj Insightomat – narzędzie AI do analizy odpowiedzi pytań otwartych
Przedstawiamy Insightomat, rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, przeznaczone do przekształcania jakościowych komentarzy w przydatne informacje, ułatwiające zrozumienie i poprawę doświadczeń klienta.

Integracja Webankiety z narzędziami marketing automation
Integracja Webankiety z wiodącymi narzędziami marketing automation, takimi jak Synerise, User.com, Sales Manago i ExpertSender, może natychmiast odmienić realizację Twojej strategii marketingowej.

Marketing i Customer Experience: współpraca, która działa
Premierowy odcinek artykułu Urszuli Kamburov-Niepewnej, w którym skupia się na współpracy marketingu i Customer Experience (CX). Cykl przeznaczony dla specjalistów i CX Managerów, skupiony na podnoszeniu jakości doświadczeń klienta.

Jak napisać dobre pytania do ankiety?
W tym kompleksowym poradniku omówimy wpływ źle zaprojektowanych pytań na powodzenie ankiety i pokażemy na przykładach jak przygotować skuteczne i bezstronne kwestionariusze dla CX, HR i badań rynku.

Joanna Szymańska: Kiedy realizować badania HR z Webankietą?
Kiedy dostępne w pakietach Microsoft 365 i Google Workspace formularze są wystarczające dla specjalistów HR, a kiedy warto sięgnąć po kompleksowe narzędzie badawcze takie jak Webankieta?