Ankieta po wydarzeniu – jak zbierać opinie od uczestników eventu
Najlepszym źródłem wiedzy na temat tego, jak oceniany jest event są jego uczestnicy. Ankieta online pomoże Ci spojrzeć na wydarzenie z ich perspektywy i dowiedzieć się, co poszło dobrze, a co warto zrobić lepiej.
Wysyłka zaproszenia do ankiety na e-mail: jak osiągnąć wysoki response rate? [webinar]
Wszystkim zależy na tym, aby badanie wysyłane do klientów lub pracowników zostało wypełnione przed jak największą liczbę osób. Zobacz, jak możesz tego dokonać.
Ankieta internetowa to najlepszy sposób na zbieranie feedbacku od swoich klientów. Case Study: Santander Bank Polska i Webankieta
Przy wykorzystaniu ankiet internetowych i zebranych w nich opinii Santander Bank Polska realizuje swoją misję zostania najlepszym bankiem detalicznym i biznesowym w kraju. Misja zakłada, że bank zapewnia najlepsze doświadczenia zarówno dla klientów, jak i dla pracowników.
Dobra ankieta CX – sprawdź, co musi zawierać dobre badanie klienta [checklista]
Dyskryminacja w pracy – jak ankiety dla pracowników pomogą Ci w jej diagnozie i wyeliminowaniu
Wypalenie zawodowe – czy dotyczy Twoich pracowników? Jak badania online mogą pomóc w diagnozie i walce z tym problemem [webinar]
Czy każdy pracownik jest skazany na wypalenie zawodowe? Nie! Kluczem do wyeliminowania, a na pewno graniczenia problemu jest wczesna diagnoza syndromu.
Badanie satysfakcji wysyłane automatycznie z Twojego CRM-a? To możliwe!
Medicover Polska rozwija się jako organizacja zorientowana na klienta. Pomaga w tym wskaźnik NPS. Case Study: Medicover i Webankieta
Medicover Polska, lider jakości na rynku prywatnej opieki zdrowotnej, wprowadziła NPS jako standard w organizacji. W ten sposób wskaźnik stał się kluczowym wyznacznikiem jakości w procesie transformacji firmy.