Współpraca – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Webankieta
Tworzenie ankiety – podstawy
Jak tworzyć ankiety online? Jak zadbać o wygląd ankiety? Jak dopasować ankietę do grupy docelowej? W tym materiale krok po kroku wytłumaczymy jak stworzyć badanie w formie ankiety i jakie korzyści daje zbieranie opinii za pośrednictwem ankiet.
Jak łatwo przeprowadzić test wiedzy online? [webinar]
Czy wiesz, że test to najprostszy sposób na sprawdzenie poziomu wiedzy – także na odległość? I choć testy online kojarzą się przede wszystkim z edukacją, to ich wykorzystanie w biznesie jest coraz częstszą praktyką.
8 Sposobów na Szybką Poprawę Satysfakcji Klienta
Szukasz wskazówek na temat, jak ulepszyć satysfakcję klienta w swojej firmie? Dobrze trafiłeś -przedstawiamy 8 sposobów, dzięki którym będziesz w stanie szybko osiągnąć ten cel.
11 mln wysłanych ankiet, 5 mln odpowiedzi i setki tysięcy pytań – 2020 w liczbach
5 powodów dlaczego ankiety online biją ankiety papierowe na głowę
Jak wykorzystać ankiety online do poprawy satysfakcji klienta? Case Study: Grupa Żywiec i Webankieta
Customer Centricity – to zgodnie z tą zasadą Grupa Żywiec regularnie wysłuchuje głosu klienta, wykorzystując do tego m.in. ankiety online. Co ważne, na słuchaniu się nie kończy – już po roku badania ogólny wskaźnik NPS w badaniach satysfakcji klientów wzrósł kilkadziesiąt punktów, a w niektórych obszarach zaszły ważne dla klientów zmiany.
Telepizza uzupełnia przepis na sukces o jakościowe dane o klientach [Case Study z badania klientów]
Dzięki badaniu satysfakcji międzynarodowa sieć pizzerii dba o właściwą temperaturę relacji z klientami zamawiającymi pizzę z dostawą , potwierdza strategię marketingową i kierunki rozwoju oferty produktowej.