Ankieta w Content Marketingu – zbieraj opinie, planuj i personalizuj treści, bez zgód marketingowych
W krótkim video pokażemy Wam, jak możecie wykorzystać ankiety online do komunikacji ze swoimi czytelnikami BEZ zgód marketingowych, a nawet bez poświęcania z ich strony cennego czasu, ani energii.
Ocena webinaru – 5 powodów, dla których warto ją przeprowadzić
Jeśli pracujesz w marketingu lub sprzedaży, a Twoim zadaniem jest pozyskanie nowych klientów, na pewno doskonale wiesz, jak wielki potencjał ma forma komunikacji jaką jest webinar.
Ocena ex ante
Badania nie zawsze służą do podsumowania jakiegoś zjawiska lub projektu, w celu jego oceny. Czasami są częścią przygotowań i wdrażania zmian, dzięki którym zdobywa się pewność, że projekt w który inwestujemy czas i pieniądze się opłaci.
Metoda CAPI – ankiety wspomagane komputerowo
Największym plusem użycia badania CAPI jest ich wszechstronność – mogą być wykorzystane praktycznie wszędzie tam, gdzie respondenci to osoby korzystające na co dzień z urządzeń elektronicznych.
Jak zebrać dużo wyników ankiety, bez posiadania bazy respondentów – wysyłka przez link
Bazując na doświadczeniu badawczym oraz historii sukcesów naszych klientów stworzyliśmy listę praktycznych sposobów, które pomogą Ci skutecznie znaleźć respondentów do badania oraz osiągnąć wysoki wskaźnik odpowiedzi.
Ankieta na stronie – jak zachęcić do wypełnienia i zebrać najwięcej wyników
Istnieje grupa ankiet, które nie są wysyłane do respondentów, ani w postaci e-maila, ani linku. Mowa tu o wszystkich badaniach opublikowanych bezpośrednio na stronie, wyświetlanych np. w postaci pop-upu.