Ekspert Voice of Customers

Komentarze dla mediów i artykuły eksperckie naszych specjalistów

Jesteś dziennikarzem i szukasz komentarza eksperta na temat metodologii sondaży wyborczych, badań rynku czy zachowań konsumenckich? A może prowadzisz branżowy podcast albo bloga i szukasz specjalisty ds. badań customer experience (CX) lub badań HR do ciekawej i merytorycznej rozmowy? Nasi fachowcy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą. 

Badania ankietowe nie mają przed nami tajemnic

Cytując jednego z bohaterów „Rejsu”, na każdym zebraniu jest taka sytuacja, że ktoś musi zacząć pierwszy. Pozwól zatem, że się przedstawimy i w kilku zdaniach opowiemy, co to jest Webankieta i czym właściwie zajmujemy się w codziennej pracy. 

TL;DR

Tworzymy kompleksowe narzędzie do profesjonalnych badań ankietowych.

A coś więcej?

Jesteśmy grupą entuzjastów i absolutnych geeków ankiet online. Od kilkunastu lat tworzymy i stale rozwijamy oprogramowanie komputerowe do prowadzenia profesjonalnych badań online pracowników, klientów i użytkowników. Jesteśmy w 100% polską marką, obecną na rynku drugą dekadę.

Zaufało nam kilka tysięcy firm (m.in. OBI, Link4, Santander Consumer Bank, Grupa Żywiec), instytucji państwowych, organizacji NGO’s i klientów indywidualnych.

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Holistycznie odpowiadamy na potrzeby naszych użytkowników, oferując gotowe szablony badań, narzędzia ułatwiające automatyzację procesów, analitykę, raportowanie i monitorowanie trendów. 

Mamy wiedzę na temat metodologii badań i chcemy się nią z Tobą podzielić.

Piotr Sadowski, ekspert Voice of Customer

Twarzą naszej firmy, a jednocześnie jej współzałożycielem jest Piotr Sadowski (na zdjęciu otwierającym tekst), wieloletni prezes organizacji i ekspert Voice of Customer, czyli monitorowania satysfakcji konsumentów w kontekście ich konkretnego doświadczenia z firmą na różnych punktach styku z produktem, obsługą klienta czy marką.

Piotr wciela w życie znaną zasadę: kto pyta, nie błądzi. Pierwsze zawodowe doświadczenia w badaniach online zdobył w Gemiusie. Od 2006 tworzy narzędzia do słuchania głosu klienta i pracownika, z którego korzystają największe banki, ubezpieczyciele, wydawcy, a nawet Skarb Państwa. 

 Piotr Sadowski (Webankieta) na konferencji Customer Experience Transformation
Agata Rzeszótko (Answear.com) i Piotr Sadowski (Webankieta) w trakcie wystąpienia na konferencji VII Customer Experience Transformation organizowanej przez Puls Biznesu.

Nasz ekspert jest częstym gościem i prelegentem konferencji branżowych. Regularnie publikuje w magazynach związanych z CX i doradza klientom w sprawie realizacji badań satysfakcji konsumentów i pracowników. Inicjator, twórca i członek grupy CX Influencers, zrzeszających praktyków i ekspertów customer experience w Polsce. 

Od lipca 2022 roku pełni funkcję Chief Evangelist platformy Webankieta. Prowadzi autorskie webinary, spotkania edukacyjne z klientami, a także komentuje badania CX w mediach. 

Ciekawostka: Lubisz planszówki? Piotr to były mistrz Polski i 17. zawodnik zorganizowanych w Las Vegas mistrzostw świata w… Monopoly z 2009 roku. Lepiej włóż gdzieś do rękawa dodatkową kartę „wychodzisz wolny z więzienia” na spotkanie z nim.

Komentarze eksperckie. Jak możemy Ci pomóc?

Webankieta przemawia nie tylko głosem Piotra Sadowskiego. Mamy na pokładzie specjalistów ds. badań HR, metodologii badań rynkowych i marketingowych. W zależności od tego, czym się zajmujesz, nasza współpraca może wyglądać inaczej. 

Komentarz dla mediów / wywiad

  • Zwięzła i merytoryczna wypowiedź eksperta (lub wywiad) na temat sondaży wyborczych, metodologii badań opinii, sondaży exit poll, danych demograficznych.

Artykuł ekspercki / komentarz branżowy

  • Regularnie współpracujemy z mediami branżowymi w zakresie komentarzy lub dłuższych analiz eksperckich na temat badań CX, rynku lub ankiet dla HR. 

Podcast / kanał na YouTube / rozmowa

  • Prowadzisz podcast (polecamy przy okazji rozmowę z Piotrem w NowyMarketing Podcast) lub kanał na YouTube o bliskiej nam tematyce? Pewnie znamy doskonale Twój głos i z przyjemnością weźmiemy udział w kolejnym nagraniu. 

Nie widzisz swojego pomysłu na liście? Napisz do nas ([email protected]). Spróbujemy znaleźć wspólny mianownik.

Webankieta na konferencji X Summit
Nasi eksperci (tu na konferencji X Summit) chętnie odpowiedzą na Twoje pytania.

Komentarze dla mediów – zasady współpracy

Jesteśmy otwarci na nawiązanie relacji i stałej współpracy z dziennikarzami w zakresie udzielania komentarzy eksperckich na ważne w danym momencie tematy poruszane w mediach, takie jak sondaże, wybory, demografia czy decyzje zakupowe Polaków.

Dla ułatwienia współpracy przygotowaliśmy Kontrakt Dobrych Wzajemnych Relacji:

  • Prześlij nam swoje zgłoszenie. Opisz temat, nad którym pracujesz, formę, w jakiej ukaże się materiał i pytania, na które chcesz uzyskać odpowiedzi. Na przykład: Jak działają sondaże wyborcze?
  • Wiemy, że w mediach informacyjnych czas to pieniądz. W związku z tym, określ swój deadline, a w sprawach pilnych, wymagających szybkiego komentarza, odpowiemy do 24 godzin. W przypadku dłuższych form (wywiad, spotkanie), umówimy wspólnie dogodny termin.
  • Uwielbiamy nasz rodzimy język. Dochowujemy wszelkich starań, aby nasze teksty i komentarze były nienaganne pod względem językowym, stylistycznym i merytorycznym.
  • W relacjach międzyludzkich stawiamy na szacunek. Pracując nad komentarzem, dajemy Ci bezpłatnie nasz czas i wiedzę. W zamian oczekujemy jednego – prawidłowo opisanego źródła pozyskanych informacji, czyli podania minimum imienia i nazwiska eksperta oraz firmy Webankieta w materiale dziennikarskim.
  • Oczywiście z przyjemnością opublikujemy Twój materiał w naszych kanałach w social mediach.

Tyle od nas na początek. Z niecierpliwością czekamy na Twoją wiadomość pod adresem e-mail: [email protected]

Dariusz Jaroń
Specjalista content marketingu i autor książek non-fiction z wieloletnim doświadczeniem w pisaniu B2B, dziennikarstwie i tłumaczeniach. Początkujący maratończyk i średniozaawansowany turysta górski. Kiedy nie pisze ani nie biega, prawdopodobnie próbuje nauczyć się włoskiego.