Zobacz najlepsze narzędzie do ankiet online, badań pracownika, gotowe wzory ankiet, badania klienta, opinie klientów, opinie o webankiecie

Intuicyjne narzędzie do ankiet online – oto dlaczego klienci wybierają Webankietę

Szukasz narzędzia do tworzenia badań online? Nie będziemy kłamać, że Webankieta to jedyne dostępne na rynku narzędzie. Nie powiemy też, że na pewno będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem, bo przecież nie znamy Twoich potrzeb i wymagań. 

To, co możemy Ci zagwarantować to fakt, że nasze narzędzie oceniane jest jako intuicyjne, proste w obsłudze i wszechstronne. Przez kogo? Najważniejszych recenzentów, czyli naszych klientów.

Zobacz dlaczego klienci wybierają Webankietę jako narzędzie do badań online

Staramy się tworzyć najlepszy system ankietowy nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Działamy na rynku od prawie 15 lat i w tym czasie ankiety online stworzyło u nas ponad 25 tysięcy zadowolonych klientów. Dlatego z dumą dzielimy się z Wami opiniami zebranymi od niektórych z nich:

Webankieta to proste narzędzie, o dużych możliwościach wykorzystywane podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii (możliwość przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego).

Błażej Borsuk, Insight Specialist w Żabka



Narzędzie spełnia nasze wszystkie oczekiwania, jest proste, efektywne, elastyczne, pozwala realizować zaawansowane badania i odpowiadać na kluczowe potrzeby organizacji. Doceniam elastyczność, łatwość w pozyskiwaniu kluczowych danych, dostępność obsługi i wsparcie w każdej integracji.


Digital Care Group

Webankieta to intuicyjne, łatwe w obsłudze narzędzie, zawierające wszystkie kluczowe funkcjonalności potrzebne w codziennym zarządzaniu procesem badań. Zapewnia ono idealny podgląd do każdego punktu styku na linii klient-firma oraz dostęp do wyników w prostej, graficznej formie. Wprowadzenie nowego kwestionariusza jest proste i szybkie, co się sprawdza przy badaniach ad hoc.

Dagmara Nosek-Piotrowska, Manager ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Vectra



Jestem zadowolony z intuicyjności interfejsu i z tego, że mogę zrealizować cały proces badawczy w Państwa serwisie. Raporty w czasie rzeczywistym są rewelacyjne.

Damian Gołdyn, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia

Webankieta to bardzo intuicyjne narzędzie do zbierania opinii klientów z możliwością przygotowania raportów.

Ewa Górna, Ekspert ds. CRM, TAKTO Finanse 



Webankieta jest wspaniałym, bardzo intuicyjnym i przemyślanym narzędziem do tworzenia skryptów. Lubię to, że wszystko zostało przemyślane. Można własnymi siłami stworzyć profesjonalny skrypt, który wygląda jak z agencji badawczej.

PZU 



Tworzenie ankiet w Webankiecie jest proste i intuicyjne, można także skorzystać z gotowych szablonów, wybrać różne rodzaje pytań, jest opcja indywidualnych ustawień w ankiecie (skórki, pogłębione pytania, itp). Doceniam też to, że mamy dostęp do archiwalnych projektów.

VGL Group

Tworzenie ankiet samodzielnie, takich jakie chcesz i o czym chcesz – wypróbuj nas przez 14 dni

Nie musisz wierzyć ani naszym zapewnieniom, ani opiniom naszych klientów na słowo. Najlepiej samodzielnie przetestuj nasze narzędzie i przekonaj się, czy to będzie dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

Dajemy Ci możliwość darmowego przetestowania ankiety przez 14 dni. Czeka na Ciebie m.in:

  • tworzenie ankiet i testów online, w dowolnej liczbie,
  • wysyłanie ankiety na e-mail do swojej bazy, umieszczanie na stronie www lub publikowanie jej jako link,
  • analizowanie zebranych wyników, także przy użyciu narzędzi takich jak filtry, rankingi, czy tabele krzyżowe
  • eksportowanie wyników do różnych formatów i generowanie raportów.
Urszula Kamburov-Niepewna
Ula to Content Manager z bogatym doświadczeniem w dziennikarstwie i SEO copywritingu. Z Webankieta związana jest od 5 lat, a obecnie kieruje tam zespołem Content Marketingu. Jest specjalistką w tworzeniu treści z zakresu badań HR i Marketingu, Customer Experience oraz User Experience. Po pracy Ula jest obsesyjną czytelniczką, psychofanką Harry’ego Pottera i podróżniczką, która łapie każdą okazję, aby zobaczyć trochę świata i skosztować (zwykle więcej niż trochę) dobrego jedzenia.