Siódmego listopada po raz kolejny obchodziliśmy Customer Experience Day. Z tej okazji przygotowaliśmy webinar, podczas którego Piotr Sadowski, ekspert z zakresu Voice of Customer, rozprawił się z najpoważniejszymi zarzutami kierowanymi pod adresem badania NPS.
CX Day to światowy dzień doświadczeń klienta. Jest coroczną okazją do tego, żeby przypomnieć sobie, że w każdym biznesie najważniejszy jest klient, a rozwój nie jest możliwy bez wsłuchiwania się w jego głos.
Słuchaj klienta z Net Promoter Score
Jednym ze sprawdzonych sposobów pozyskiwania wartościowego feedbacku od nabywców i użytkowników naszych produktów lub usług są ankiety online dla klientów. Wśród najpopularniejszych metod od kilku lat nieprzerwanie prym wjedzie Net Promoter Score.
Wokół wskaźnika urosło jednak wiele mitów i zarzutów o to, że tak naprawdę nie bada tego, do czego został powołany, czyli lojalności klienta i realnych poleceń usługi lub produktu. Czy tak jest w istocie? Postanowiliśmy się temu przyjrzeć.
Z okazji ostatniej edycji CX Day przygotowaliśmy webinar, podczas którego Piotr Sadowski, ekspert z zakresu Voice of Customer, rozprawił się z najpoważniejszymi zarzutami kierowanymi pod adresem badania NPS. Odpowiedział również na pytania uczestników, związane ze wskaźnikiem.
Z załączonego poniżej nagrania:
- Dowiecie się jakie zarzuty pojawiają się w przestrzeni publicznej do NPS ze strony jego przeciwników
- Razem z Piotrem przyjrzycie się artykułowi Frederica Reichhelda – „The One Number You Need to Grow”, który jest swoistym aktem narodzin NPS i obietnic, które Frederic wtedy składał.
- Odkryjecie, czy faktycznie NPS to „The One Number You Need to Grow”.
- Zobaczycie na przykładach, jakie błędy popełniają marki w badaniu NPS.
- Poznacie odpowiedź na pytanie, co jest NPS, a co… pytaniem NPS-o podobnym.
Do obejrzenia nagrania webinaru zapraszamy przede wszystkim:
- CX managerów
- Osoby zajmujących się badaniami klienta w firmach z każdej branży
- Wszystkich planujących rozpoczęcie badań klienta
- Tych, którzy już sami nie wiedzą, czy badać NPS, czy wybrać inne metody.
Fakty i mity na temat NPS – zobacz nagranie webinaru:
Więcej o NPS dowiecie się tutaj:
Jak Net Promoter Score może pomóc twojej firmie?
Skorzystaj z gotowego szablonu ankiety Net Promoter Score (NPS)
Badanie satysfakcji klienta firmy usługowej
Wyprzedź konkurencję – pytaj. Wykorzystując NPS relacyjny możesz przeprowadzić ogólne badanie satysfakcji klienta z usług oferowanych przez Twoją firmę.