Badanie satysfakcji wysyłane automatycznie z Twojego CRM-a? To możliwe!

Byłoby pięknie gdyby konsultant po zakończeniu rozmowy telefonicznej, czatu czy wymiany e-maili z klientem jednym kliknięciem wysłał mu gotową ankietę satysfakcji, prawda? Ograniczyłoby to nie tylko czas i wysiłek po stronie pracownika – firma zyskałaby też pewność, że ankietę otrzymał każdy, kto korzystał z pomocy BOK. 

Mamy dobrą wiadomość – to jedna z tych niewielu sytuacji, w których rzeczywistość jest równie fajna, jak idealny scenariusz. Dzięki integracji platformy do tworzenia i analizy badań klientów (Webankieta) oraz systemu do kompleksowej ich obsługi (Thulium) wystarczy KLIK i… badanie satysfakcji z obsługi trafia do klienta, a wyniki zapisane są w Twoim CRM-ie!

Jak to działa? Czyli o automatycznej wysyłce ankiety satysfakcji

Kluczowym słowem w całym procesie badania klienta jest jego automatyczność. Mamy tu na myśli to, że raz połączone systemy wysyłają badanie satysfakcji samodzielnie – bez konieczności zmiany ustawień, tworzenia osobnej ankiety, ręcznej wysyłki wiadomości do klienta i wszystkie tego, co do tej pory musieli robić pracownicy działu BOK. 

Cały proces kontaktu klienta z firmą i przeprowadzenia ankiety satysfakcji przebiegnie wówczas następująco:

  • klient kontaktuje się z Twoją firmą (telefonicznie, mailowo – nie ma to znaczenia, ponieważ Thulium integruje wszystkie kanały twojej obsługi klienta),
  • konsultant pomaga mu rozwiązać problem i zamyka zadanie (kontakt) w firmowym CRM,
  • z chwilą zamknięcia zadania ankieta trafia do klienta (w zależności od tego, jakim kontaktem dysponujemy, może być to np. e-mail czy SMS),
  • klient wypełnia ankietę,
  • wyniki badania trafiają do twojego CRM, gdzie możesz śledzić nie tylko ogólny poziom zadowolenia z obsługi, ale i oceny poszczególnych pracowników, kanałów obsługi czy działów. 

Oczywiście, zanim ankieta trafi automatycznie do klienta musisz ją stworzyć. Nie jest to trudne – przygotowaliśmy instrukcję tego jak stworzyć ankietę satysfakcji i wysłać ją do klientów. Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z gotowego szablonu ankiety satysfakcji, oszczędzając tym samym czas i minimalizując wysiłek. 

Pamiętaj, że jeśli oprócz informacji, które trafią automatycznie do twojego CRM-a, czyli ocen z ankiety satysfakcji, możesz poddać wyniki badania bardziej szczegółowej analizie. Aby stworzyć raporty gotowe do zaprezentowania przełożonemu i zarządowi, przefiltrować wyniki, stworzyć trendy i wykonać inne, zaawansowane operacje, zaloguj się do swojego konta na Webankiecie. 

Korzyści i… jeszcze więcej korzyści

Decydując się na zautomatyzowanie procesu badania satysfakcji po kontakcie z BOK z Thulium i Webankietą, zyskasz m.in.:

  • możliwość badania satysfakcji klienta w każdym kanale kontaktu – e-mail, telefon, chat na stronie itd.,
  • oszczędność czasu potrzebnego na stworzenie ankiety satysfakcji (gotowe szablony),
  • oszczędność czasu potrzebnego na ręczną wysyłkę ankiety,
  • minimalizację kosztów w porównaniu do wyboru dwóch osobnych rozwiązań do kontaktu z klientami i badań satysfakcji,
  • wyeliminowanie ryzyka wystąpienia tzw. błędu ludzkiego – tego, że nie każdy klient otrzyma ankietę lub dotrze ona do niego niewłaściwym kanałem,
  • dostęp do wyników badań satysfakcji z poziomu firmowego CRM-a,
  • możliwość wykorzystania wyników badania do systemu przyznawania premii, awansów czy tytułu pracownika miesiąca. 

Jak wcielić plan idealny w życie – integracja Thulium i Webankiety

Skoro już wiesz, jakie korzyści może przynieść Ci zautomatyzowane badanie klienta przyszedł czas na wcielenie tego rozwiązania w życie. Przygotowaliśmy stronę internetową, na której opisujemy szczegółowo integrację obu narzędzi. Jeśli jesteś zainteresowany integracją Thulium i Webankiety skontaktuj się z nami – pomożemy Ci w stworzeniu ankiety oraz wdrożeniu rozwiązania w Twojej organizacji. Już teraz możesz wypróbować możliwości Webankiety, korzystając z 14-dniowego, darmowego okresu próbnego.

Urszula Kamburov-Niepewna
Ula to Content Manager z bogatym doświadczeniem w dziennikarstwie i SEO copywritingu. Z Webankieta związana jest od 5 lat, a obecnie kieruje tam zespołem Content Marketingu. Jest specjalistką w tworzeniu treści z zakresu badań HR i Marketingu, Customer Experience oraz User Experience. Po pracy Ula jest obsesyjną czytelniczką, psychofanką Harry’ego Pottera i podróżniczką, która łapie każdą okazję, aby zobaczyć trochę świata i skosztować (zwykle więcej niż trochę) dobrego jedzenia.