Osoby zajmujące się content marketingiem sięgają po wiele narzędzi ułatwiających tworzenie treści, ich personalizację czy dostarczających inspiracji i tematów dla przyszłych artykułów i postów. Ale mało kto z nich wie, że jest jedno narzędzie, za pomocą którego można osiągnąć wszystkie te cele. Jako eksperci w dziedzinie ankiet online, którzy ściśle współpracują z redaktorami i Content Managerami chcemy pokazać możliwości, jakie daje marketerom prosta ankieta na stronie.
W krótkim video pokażemy Wam, jak możecie wykorzystać ankiety online do komunikacji ze swoimi czytelnikami BEZ zgód marketingowych, a nawet bez poświęcania z ich strony cennego czasu, ani energii.
Dowiecie się, jak wykorzystać ankietę na stronie do:
- oceny artykułów lub wprowadzanych w nich zmian,
- uzyskania informacji o tym, dlaczego czytelnik opuszcza stronę, zanim dokończy czytanie,
- odkrycia dlaczego czytelnicy blogów/landingów nie konwertują / nie stają się klientami,
- zadania czytelnikom pytania o interesujące ich tematy, a więc tworzenia contentu, którego rzeczywiście potrzebują,
- tworzenia bazy tematów na przyszłość i kalendarza publikacji contentu,
- zbierania zapisów na newsletter,
- prowadzenia sondaży,
- zbierania informacji o czytelnikach, które pomogą tworzyć maksymalnie spersonalizowane, wysokie jakościowo treści.
Video przeznaczone jest nie tylko dla osób zajmujących się bezpośrednio tworzeniem treści. Wiedza, jaką zbierzecie dzięki tak prostej i bezpośredniej komunikacji z użytkownikami na stronie przyda się także np.:
- redaktorom,
- dziennikarzom,
- osobom odpowiedzialnym za badania użytkowników,
- UX Researcherom,
- szefom działów marketingu,
- agencjom marketingowym,
- reklamodawcom.
Ankieta w content marketingu. Zacznij badania już teraz – twórz najlepsze treści bez angażowania IT i analityków
Zaletą wykorzystania ankiet na stronie w ocenie treści oraz planowaniu przyszłych publikacji jest fakt, że każdy pracownik działu marketingu może wdrożyć to narzędzie samodzielnie. Wystarczy, że kod ankiety zostanie raz dodany do kodu źródłowego strony, a wszystkie zmiany, w tym np.:
- dodawanie pytań do ankiet,
- tworzenie nowych sondaży,
- zmiana wyglądu ankiety – w tym jej położenia na stronie,
- dodanie ankiet do nowych artykułów lub podstron
dokonujesz z poziomu swojego konta na Webankiecie. Jeśli jesteś zainteresowany wykorzystaniem ankiet na stronie w marketingu skontaktuj się z nami na [email protected]– pomożemy Ci dobrać najlepsze rozwiązanie. Na osobnej stronie znajdziesz też więcej informacji na temat tego czym jest widget, czyli ankieta umieszczana bezpośrednio na stronie i jak możesz wykorzystać ją w swojej codziennej pracy.