Darmowy eBook: Wskaźniki efektywności obsługi klienta
Pobierz darmowy eBook Webankiety i poznaj najważniejsze wskaźniki efektywności obsługi klienta.
Czy warto stawiać NPS jako cel? Refleksje na styku CX i marketingu (Część III)
Witam Was serdecznie! Nazywam się Urszula Kamburov-Niepewna, jestem Marketing Team Leaderem w Webankiecie i zapraszam Was do kolejnej części cyklu „Przychodzi marketing do CX”.
Wysyłasz za dużo ankiet? Zobacz, jak uniknąć zmęczenia ankietami
Zmęczenie ankietami to stan frustracji i znużenia, który pojawia się, gdy firmy nadmiernie obciążają swoich odbiorców prośbami o wypełnianie ankiet. Skutkuje to często spadkiem liczby odpowiedzi i może negatywnie wpływać na relacje z klientami.
Omnichannel. Projektowanie doświadczeń wielokanałowych
Dzięki omnichannel klienci mogą łatwo wchodzić w interakcje z marką poprzez różne punkty styku, takie jak strony internetowe, aplikacje mobilne, media społecznościowe, sklepy stacjonarne czy dział obsługi klienta.
Ankieta na paragonie: Głos klientów na wyciągnięcie ręki
Odpowiednio zaprojektowany odnośnik do ankiety, umieszczony na paragonie, może pomóc w zebraniu bezcennego feedbacku od klientów. Webankieta bez trudu zbierze dla Ciebie te dane, a nasi specjaliści pomogą wdrożyć badanie w Twojej firmie.
Jak zbudować skuteczny system zamykania głosu klienta w pętlę?
Skuteczny system zamykania głosu klienta w pętlę (close the loop) poprawia doświadczenia klienta, napędza innowacje, wzmacnia lojalność wobec marki i zwiększa rentowność firmy. Dowiedz się, jak wykorzystać moc feedbacku, zamknąć pętlę i maksymalnie wykorzystać potencjał swojego biznesu.
Najlepsze metody słuchania głosu klientów: Strona, aplikacja, kod QR czy e-mail?
Poznaj najbardziej skuteczne metody zbierania feedbacku od klientów. Dowiedz się, co poprawić, aby tworzyć lepsze doświadczenia klienta i zarabiać więcej.
Mapa podróży klienta: Jak stworzyć ją w prosty sposób?
Mapowanie podróży klienta to popularne narzędzie wizualne, które odkrywa każdą interakcję klientów z marką, uwidaczniając punkty bólu i możliwości poprawy. Dowiedz się, jak jej opracowanie może zmienić Twój biznes.