
Czy Twoi klienci myślą ciepło o Twojej marce i polecają ją znajomym?
2/3 firm z listy Fortunę 1000 wykorzystuje NPS. Nie zostań w tyle – używaj najbardziej popularnej na świecie metody pomiaru lojalności klientów. Wykorzystaj gotowy szablon pytania, łatwo wyślij ankietę do klientów, a wynik NPS obliczymy za Ciebie.
Zaufało nam ponad 5000 klientów:
Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci
w przeprowadzeniu ankiet NPS

„Kapiąca” (stopniowa) wysyłka
W badaniu NPS firmom zależy na tym, żeby skontaktować się z każdym klientem, który poświęci czas Twojej ankiecie, aby zbudować z nim na tej podstawie relację.
Tu z pomocą przychodzą „kapiące” zaproszenia do ankiety. Webankieta codziennie przez 100 dni wyśle zaproszenia do 1% Twojej bazy klientów. Dzięki temu będziesz monitorował Puls Klienta i miał komfort naprawy przykrych doświadczeń krytyka, zbudowanie relacji z klientem pasywnym i podziękowania za wysokie noty promotorom.

Treść ankiety zależna od oceny
Dzięki Webankiecie możesz zadawać inne pytania pogłębiające różnym grupom. Krytyków możesz zapytać o to jakie przykre doświadczenia sprawiły, że tak nisko Cię oceniają, a promotorów, czym sobie zasłużyłeś na tak wysokie noty.
Głos krytyków wykorzystasz do poprawy procesów a głos promotorów to gotowy materiał marketingowy, który posłuży do pozyskiwania nowych klientów.

Zamykanie głosu w pętlę
Możesz łatwo zarządzać spływającym głosem klienta w taki sposób, aby odnieść się do każdego feedbacku, nadać mu status i wysłać przypomnienia w przypadku jeżeli nikt jeszcze nie zajął się rozwiązaniem problemu.
Nasi specjaliści pomogą skonfigurować platformę idealnie do Twoich potrzeb i struktury organizacyjnej Twojej firmy.

Natychmiastowa reakcja na krytykę
Głos klienta musi być słyszalny w całej organizacji, dlatego Webankieta wyśle powiadomienia o każdym krytyku do osób, które są za niego odpowiedzialne.
Dzięki integracji z innymi platformami Webankieta może wysłać głos Twojego klienta na Slack czy inne komunikatory, a dzięki integracji z Zapier na dowolną platformę, w tym Microsoft Teams.

Łatwe dzielenie się wynikami
Stwórz Dashboard LIVE, dzięki któremu wszystkie osoby zainteresowane głębszą analizą będą miały dostęp do wyników online. Ranking NPS w segmentach klienta czy oddziałach Twojej firmy, to to co przykuwa największą uwagę. Trend NPS pokaże wszystkim pracownikom Twojej firmy, czy idziecie w dobrym kierunku.
A to wszystko natychmiast po tym jak klient wypełni ankietę.
Odpowiadamy na pytania klientów

Stwórz darmowe konto na naszej platformie
Wolisz porozmawiać? Zamów kontakt
Poznaj wszystkie zastosowania Webankiety

Badania Klientów

Badania Użytkowników