Ankieta badająca stopień zadowolenia klienta

  • Szanowni Państwo,

    mając na uwadze podnoszenie jakości wykonywanych zadań przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie, oraz dążenie do doskonalenia świadczonych usług i spełnienia oczekiwań Klienta serdecznie zapraszamy Państwa do wypełnienia niniejszej ankiety.

    Państwa opinia jest dla nas bardzo ważnym źródłem wiedzy, dzięki której będziemy mogli konsekwentnie udoskonalać te dziedziny działalności, które nie spełniają Państwa oczekiwań.

  • 1. Kompetencje pracowników *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Terminowość realizacji usługi *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Uprzejmość pracowników *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 4. Dostęp do wzorów druków, formularzy, ich zrozumiałość i przejrzystość *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 5. Stopień zadowolenia z usługi lub sprawy załatwianej przez Inspektorat *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 6. Jeżeli macie Państwo inne uwagi lub spostrzeżenia związane bezpośrednio z działalnością Inspektoratu, prosimy o ich określenie.

  • 7. Podpis (pola nie są obowiązkowe)

Ładowanie...