ANKIETA BADAJĄCA SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW
ŁÓDZKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W ŁODZI

  • Niniejsza ankieta jest anonimowa. Wypełniając ankietę, proszę stawiać [X] przy wybranej odpowiedzi.
  • 1. Czy załatwia Pan(i) sprawy w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi jako: *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Jak często załatwia Pan(i) sprawy w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Jakiego rodzaju sprawę załatwiał(a) Pan(i) w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi? *

  • 4. Czy jest Pan(i) zadowolony(a) z jakości usług Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 5. Jak ocenia Pan(i) kompetencje i profesjonalizm obsługującego Pana(ią) pracownika? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 6. Czy informacje przekazane przez pracownika Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi były dostatecznie zrozumiałe i wyczerpujące? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 7. Czy czas oczekiwania na załatwienie sprawy jest zadowalający? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 8. Czy miał(a) Pan(i) problemy z dotarciem do odpowiedniego pracownika? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 9. Jeśli tak – z jakiego powodu?

  • 10. Czy w Pana/i ocenie istnieją jakieś bariery utrudniające osobom niepełnosprawnym kontakt z instytucją? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 11. Jeśli tak – jakie?

  • 12. Czy korzystał(a) Pan(i) ze strony internetowej Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 13. Jeśli tak – jak Pan(i) ocenia jej przejrzystość i zawartość? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
Ładowanie...