Ankieta obsługi szkód i roszczeń

  • Chcąc zapewnić naszym Klientom jak najwyższy poziom oferowanych usług, zwracamy się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z przygotowaną ankietą. Jej wypełnienie nie zajmie więcej niż kilka minut, a otrzymane wyniki zostaną wykorzystane przez TU INTER Polska S.A. lub TU INTER-ŻYCIE Polska S.A. w procesie badania satysfakcji Klienta i pozwolą udoskonalić produkty znajdujące się w naszej ofercie handlowej, usprawnić obsługę Klienta oraz podnieść poziom świadczonych usług.
  • 1. Jak ocenia Pani/Pan obsługę szkody lub roszczenia z umowy ubezpieczenia, biorąc pod uwagę następujące kryteria: *

    Prosimy posłużyć się 5-stopniową skalą.

    bardzo dobrze

    dobrze dostatecznie źle bardzo źle brak zdania
    łatwość w pozyskaniu informacji niezbędnych do zgłoszenia szkody lub roszczenia
    sposób rozpatrzenia zgłoszonej szkody lub roszczenia
    wysokość otrzymanego odszkodowania/świadczenia w stosunku do Pani/Pana oczekiwań
    zrozumiałość informacji zawartych w otrzymanej decyzji
    czas realizacji zgłoszonej szkody lub roszczenia
  • 2. Produkt ubezpieczeniowy, w ramach którego Towarzystwo udziela Pani/Panu ochrony ubezpieczeniowej *

  • 3. Proszę wskazać, co w obsłudze szkody lub roszczenia wymaga Pani/Pana zdaniem poprawy:

  • 4. Proszę wskazać, co w procesie obsługi szkody lub roszczenia najbardziej się Pani/Panu podobało:

Ładowanie...