Badanie jakości obsługi klienta w UTK

0%
  • Szanowni Państwo,

    w Urzędzie Transportu Kolejowego chcemy zagwarantować najwyższą jakość usług świadczonych dla naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa w każdym przypadku była sprawna i profesjonalna. Dlatego ważna jest dla nas Państwa opinia. Zebrane informacje posłużą do udoskonalania usług świadczonych przez UTK.


      dr inż. Ignacy Góra
    Prezes Urzędu Transportu Kolejowego

  • 1. Kiedy Pani/Pan załatwiał(a) sprawę w Urzędzie Transportu Kolejowego? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. W jakim departamencie/oddziale terenowym załatwiana była sprawa? *

  • 3. Załatwiana przez Panią/Pana sprawa dotyczyła: *

    Należy zaznaczyć co najmniej 1 odpowiedź
  • 4. Jakie były formy kontaktu z UTK? *

    Proszę wybrać wszystkie pasujące odpowiedzi
    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 5. Czy zawiadomiono Panią/Pana o niezałatwieniu sprawy w terminie, podając przyczynę zwłoki, wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz informując o prawie do ponaglenia? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
Ładowanie...