ADNOTACJA:
Poniżej znajdziesz wersję demo kwestionariusza oceny 360. Treść ankiety ściśle wiąże się ze specyfiką działania danej organizacji, dlatego szablon można łatwo dostosować do swoich potrzeb - dodać i usunąć pytania, zmienić ich treść lub wygląd itd.
To badanie, którego celem jest wzmacnianie i monitorowanie kluczowych wartości w organizacjach, kluczowych dla osiągnięcia sukcesu rynkowego w warunkach dużej zmienności. Badanie obejmuje trzy obszary i sześć wartości. Można je przeprowadzić w odniesieniu do wszystkich stanowisk w organizacji. Badanie może być również dostoswane do specyficznych wartości danej organizacji.
Badane obszary i wartości:
I. OTWARTOŚĆ NA ZMIANY
1. Poszukiwanie rozwiązań
2.Elastyczność
II. WSPÓŁPRACA
3. Szacunek
4. Współodpowiedzialność
III. SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA
5. Jakość
6. Osiąganie rezultatów