• ADNOTACJA:

    Poniżej znajdziesz wersję demo kwestionariusza oceny 360. Treść ankiety ściśle wiąże się ze specyfiką działania danej organizacji, dlatego szablon można łatwo dostosować do swoich potrzeb - dodać i usunąć pytania, zmienić ich treść lub wygląd itd.

      

  • To badanie, którego celem jest wzmacnianie i monitorowanie kluczowych wartości w organizacjach, kluczowych dla osiągnięcia sukcesu rynkowego w warunkach dużej zmienności. Badanie obejmuje trzy obszary i sześć wartości. Można je przeprowadzić w odniesieniu do wszystkich stanowisk w organizacji. Badanie może być również dostoswane do specyficznych wartości danej organizacji.  

    Badane obszary i wartości:  

    I. OTWARTOŚĆ NA ZMIANY
    1. Poszukiwanie rozwiązań
    2.Elastyczność

    II. WSPÓŁPRACA
    3. Szacunek
    4. Współodpowiedzialność  

    III. SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA
    5. Jakość
    6. Osiąganie rezultatów  

Ładowanie...