Wniosek o umieszczenie organizacji na liście organizacji i innych podmiotów współpracujących z Ministrem Sprawiedliwości

0%
  • Dziękujemy za zainteresowanie współpracą z Ministerstwem Sprawiedliwości. Prowadzimy listę organizacji pozarządowych i innych podmiotów, które aktywnie współpracują z naszym ministerstwem. Aby Twoja organizacja mogła zostać dodana do tej listy, prosimy o wypełnienie poniższej ankiety.

     

    W ankiecie prosimy o podanie następujących informacji:

    • Nazwa organizacji i numer KRS (lub inny, jeśli nie jesteście wpisani do KRS)
    • Dane kontaktowe – adres, numer telefonu, email, strona www
    • Obszar współpracy – w jakim zakresie chcecie współpracować z ministerstwem
    • Statut organizacji oraz dokument wskazujący osobę upoważnioną do reprezentacji (jeśli nie jesteście wpisani do KRS)

     

    Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: Marta Koptiakow - Koordynator do spraw współpracy z otoczeniem społecznym i współpracy międzynarodowej: Tel. 22 23-90-301, 538-623-552

     

  • 1. Nazwa organizacji *

    (jak w rejestrze lub statucie)
  • 2. Forma prawna organizacji *

  • 3. Numer KRS organizacji

    (o ile organizacja wpisana jest do Krajowego Rejestru Sądowego)
    Proszę podać liczbę całkowitą.
    q
  • 4. Numer NIP organizacji

    (o ile organizacja taki posiada)
    Proszę podać liczbę całkowitą.
    q
  • 5. Numer REGON organizacji

    (o ile organizacja taki posiada)
    Proszę podać liczbę całkowitą.
    q
  • 6. Adres siedziby organizacji *

  • 7. Kod siedziby organizacji *

    q
  • 8. Miejscowość siedziby organizacji *

  • 9. Numer telefonu do kontaktu *

    (stacjonarny, komórkowy, bez numeru kierunkowego np. +48)
    q
  • 10. Email do kontaktu *

    Proszę podać email w formacie np. [email protected]
  • 11. Osoba do kontaktu *

  • 12. Język do kontaktu

    (wybrać właściwe)
    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 13. Strona www organizacji

    (o ile istnieje)
  • 14. Czy organizacja posiada status organizacją pożytku publicznego w rozumieniu art.22 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie?

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 15. Obszar geograficzny działania organizacji

  • 16. Wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji organizacji zgodnie z wpisem do rejestru lub uchwałą o powołaniu

  • 17. Obszar zainteresowań organizacji w zakresie współpracy z Ministerstwem Sprawiedliwości *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 18. Forma współpracy

    (np. konsultacje publiczne, realizacja projektów, zespoły robocze, udział ekspertów, opinie ekspertów itp.)
  • 19. Wskaż programy/projekty realizowane przez organizację oraz pełnioną w nich rolę:

  • 20. Jeśli organizacja nie jest wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego proszę o załączenie statutu oraz dokument, który wskazuje osobę upoważnioną do reprezentacji lub inne dokumenty)

    Dopuszczalne formaty plików to: png, gif, jpg, pdf, doc, xls, csv, ppt, zip, rar, xml, ades, docx, xlsx, pptx, xades, pades, cades, jpeg. Maksymalny rozmiar to 10 MB.
  • 21.

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

    *

    Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji współpracy z Ministrem Sprawiedliwości, w tym umieszczenia na Liście organizacji pozarządowych i innych podmiotów, które współpracują z Ministerstwem Sprawiedliwości.



    Klauzula informacyjna:
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz 14 ust. 1 i 22 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:



    1) Administrator danych osobowych:
    Administratorem danych osobowych jest Minister Sprawiedliwości.
    Kontakt z Administratorem możliwy jest:
    - listownie na adres: Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa;
    - pocztą elektroniczną: [email protected];
    - telefonicznie: +48 22 52 12 888.



    2) Inspektor Ochrony Danych:
    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Ministerstwie Sprawiedliwości oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem.
    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest:
    - listownie na adres: Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa; - pocztą elektroniczną: [email protected]; lub [email protected].



    3) Cel i podstawa przetwarzania:
    art. 6 ust 1 RODO:
    a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;



    4) Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich:
    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, chyba że na podstawie decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony (art. 45 RODO), względnie z zastrzeżeniem odpowiednich zabezpieczeń (art. 46 RODO).



    5) Okres przetwarzania/ przechowywania:
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, wykonania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie archiwizacji dokumentacji lub sprawozdawczości jednostek sektora finansów publicznych, zapewniający możliwość dochodzenia roszczeń lub obrony przeciwko nim (nie dłużej niż okres odpowiadający terminowi przedawnienia roszczeń) lub przez okres archiwizacji określony regulaminami wewnętrznymi Ministerstwa Sprawiedliwości oraz w przepisach o archiwizacji, tj. Ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.



    6) Prawa związane z przetwarzaniem:
    Przysługuje Pani/Panu:
    - prawo dostępu do swoich danych;
    - prawo do sprostowania swoich danych;
    - prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
    - prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    - prawo do usunięcia danych;
    - prawo do cofnięcia zgody (jeżeli Pana/Pani dane przetwarzane są na podstawie zgody), z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.



    7) Wskazać kategorie danych.



    8) Ujawnianie danych osobowych innym odbiorcom:
    Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym odbiorcom, chyba że na podstawie przepisów prawa lub udzielonej przez Panią/Pana zgody.



    9) Profilowanie:
    Pani/Pana dane osobowe nie będą/będą wykorzystane w celu profilowania Pana/Pani osoby.



    10) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji:
    Na podstawie Pana/Pani danych osobowych nie podejmujemy/podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany.



    11) Prawo wniesienia skargi:
    Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO.
    Skargę można wnieść:
    - ustnie do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
    - pisemnie, składając ją na adres siedziby Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
    - elektronicznie, zgodnie z informacją opublikowaną na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: (https://uodo.gov.pl/).

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
Ładowanie...