Ankieta dotycząca edukacji zdrowotnej

  • Szanowni Państwo

    Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w naszym badaniu ankietowym, które jest niezwykle ważne dla przyszłości edukacji zdrowotnej w szkołach. Państwa wyjątkowe kompetencje w dziedzinie medycyny szkolnej oraz dogłębna znajomość problemów zdrowotnych uczniów, rodziców i personelu szkoły są dla nas niezwykle cenne.


    Zespół Pracowni Medycyny Szkolnej Instytutu Matki i Dziecka we współpracy z pracownikami Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego pracuje obecnie nad przewodnikiem do edukacji zdrowotnej, który ma na celu wsparcie pielęgniarek środowiska nauczania i wychowania oraz higienistek szkolnych w ich codziennej pracy. Państwa udział w badaniu pomoże nam lepiej zrozumieć, jak realizowane są zadania związane z edukacją zdrowotną oraz jakie są potrzeby edukacyjne osób pracujących w tej dziedzinie. Jesteśmy przekonani, że Państwa doświadczenia, spostrzeżenia i opinie pomogą nam stworzyć praktyczne i skuteczne narzędzie, które będzie wspierać Państwa w codziennej pracy.

     

    Bardzo prosimy o udzielenie szczerych i wyczerpujących odpowiedzi na pytania zawarte w anonimowej ankiecie. Wypełnienie kwestionariusza nie powinno zająć więcej niż 15 minut.

    Uzupełnienie ankiety oznacza wyrażenie zgody na wzięcie udziału w badaniu.

     

    Uzyskane w toku badania informacje będą przetwarzane anonimowo i wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.

     


    Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w badaniu.

     

    Zespół Pracowni Medycyny Szkolnej Instytutu Matki i Dziecka oraz pracownicy Zakładu Rozwoju Pielęgniarstwa, Nauk Społecznych i Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

     

     

  • 1.


    Oświadczam, że zaznajomiłam/em się z celem badania. Świadomie zgadzam się uczestniczyć w tym badaniu i wiem, że w każdej chwili mogę z niego zrezygnować nie podając powodów. Wyrażam zgodę na anonimowe przetwarzanie zebranych danych w celach wyłącznie naukowych związanych z tym badaniem.

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
Ładowanie...