5. Obserwuję kanał NCBR na YouTube i znajduję tam wartościowe informacje.*
|
|
|
|
|
|
6. W celu złożenia poprawnie wszystkich dokumentów nie widzę konieczności kontaktowania się telefonicznie z NCBR. *
|
|
|
|
|
|
7. Kontakt z Punktem Informacyjnym NCBR jest wygodny i łatwo można uzyskać odpowiedź na pytania. *
|
|
|
|
|
|
8. Odpowiedzi udzielone przez osoby z Punktu Informacyjnego NCBR są jasne, precyzyjne i wyczerpujące. *
|
|
|
|
|
|
9. Odpowiedzi na pytania zadawane Punktowi Informacyjnemu drogą mailową są udzielane szybko. *
|
|
|
|
|
|
10. Materiały dotyczące projektów/programów wsparcia są przejrzyste i łatwo zrozumieć jakie są zasady aplikowania oraz realizacji projektu. *
|
|
|
|
|
|
11. Kluczowe znaczenie dla sprawnej realizacji umowy ma współpraca z opiekunem projektu. *
|
|
|
|
|
|
12. W trakcie realizacji projektu opiekunowie projektu zmieniali się zbyt wiele razy. *
|
|
|
|
|
|
13. Zmiany opiekuna projektu negatywnie wpłynęły na proces realizacji umowy. *
|
|
|
|
|
|
14. Występowały różnice pomiędzy interpretacjami kwestii ważnych dla realizacji projektu przez różnych opiekunów. *
|
|
|
|
|
|
15. Odpowiedzi na pytania zadawane opiekunowi są udzielane szybko. *
|
|
|
|
|
|
16. Opiekunowie profesjonalnie i skutecznie reagują na potrzeby beneficjentów. *
|
|
|
|
|
|