Sposobem na zdobycie tej pewności jest prosta ankieta zadowolenia z obsługi klienta. Dzięki badaniu ocena obsługi klienta umieszczonemu bezpośrednio na stronie, szybko dowiesz się:
- jak oceniana jest jakość obsługi klienta,
- czy pracownicy dobrze wywiązują się ze swoich obowiązków,
- które elementy obsługi klienta wymagają zmiany, a które oceniane są pozytywnie.
Badanie zadowolenia z obsługi klienta – pytania
Abyś mógł od razu rozpocząć badania klientów, przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy szablon ankiety zadowolenia z obsługi klienta. Kilka prostych pytań pozwoli Ci szybko i bez dużych nakładów finansowych zbadać najbardziej kluczowy czynnik mający wpływ na satysfakcję klientów.
Badanie zadowolenia z obsługi klienta przygotowane przez ekspertów możesz łatwo dostosować do swoich potrzeb poprzez:
- dodanie własnych, dodatkowych pytań, które doprecyzowują to, jaka jest ocena obsługi klienta,
- usunięcie pytań z gotowego szablonu ankiety zadowolenia z obsługi klienta,
- dodanie firmowego loga lub zmianę kolorystyki ankiety,
- zdecydowanie w jakim miejscu strony wyświetli się pop-up.