Doskonal doświadczenia klientów z mocą danych CX

Dzięki precyzyjnemu zbieraniu feedbacku we wszystkich punktach styku, automatyzacji badań CX i zaawansowanym narzędziom analitycznym, zyskasz przewagę, która pozwoli Ci projektować Customer Experience na najwyższym poziomie. Stań się liderem w dostarczaniu niezapomnianych wrażeń dla swoich klientów.

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Twórz wyjątkowe doświadczenia klienta dzięki analizie danych

Kompleksowy obraz CX w organizacji

Połącz bez problemu liczne kanały komunikacji, takie jak ankiety, strony z opiniami, czy BOK. Spójrz holistycznie na ogólne doświadczenia klientów z Twoją marką.

Atrakcyjna wizualizacja zebranych danych

Skorzystaj z intuicyjnych funkcji raportowania i zaprezentuj kompleksowe dane w atrakcyjne wizualnie postaci. Łatwo dziel się wynikami i zapraszaj do projektów osoby z całej firmy.

Automatyzacja procesów dla Twojej wygody

Zintegruj platformę Webankieta z dowolnym systemem CRM dla zapewnienie spójności danych. Zautomatyzuj zbieranie, analizę danych i raportowanie dla poprawy procesów CX.

Stały monitoring opinii i zadowolenia klientów

Monitoruj opinie i poziom zadowolenia klientów w czasie rzeczywistym, aby być na bieżąco, szybko rozwiązywać problemy i odpowiednio korygować strategię CX.

Starquestion* – lider wśród narzędzi CX według użytkowników Capterra!

*Starquestion to marka Webankiety na rynki zagraniczne. Dane z Capterra 2023

opinion image

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Integracja Webankiety z narzędziami Marketing Automation

Webankieta może zintegrować się z  Synerise, User.com, Sales Manago i ExpertSender i z każdym narzędziem Marketing Automation oraz systemami CRM, które używasz.

Korzyści integracji:

  • Oszczędność czasu: Automatyzacja powtarzalnych zadań.
  • Lepsze zrozumienie klientów: Wykorzystanie danych z ankiet.
  • Szybka reakcja: Natychmiastowa personalizacja działań.
  • Większe zaangażowanie: Budowanie długotrwałych relacji.

Integracja jest możliwa dzięki API, które umożliwia wymianę danych między Webankietą a narzędziami. Proces integracji dostosowany jest indywidualnie do potrzeb każdego klienta. Podczas konsultacji ustalamy, jakie dane mają być przekazywane i w jaki sposób, aby optymalnie dostosować działania marketingowe do oczekiwań odbiorców.

Uwolnij potencjał badań CX z pomocą platformy Webankieta

Design i treść ankiety pod kontrolą

Dostosuj każde badanie do swojej marki i preferencji użytkowników. Twórz spersonalizowane doświadczenie dla każdego respondenta, aby zbudować silne więzi ze swoimi klientami.

Monitoruj NPS i inne kluczowe metryki

Z platformą Webankieta możesz stale monitorować kluczowe wskaźniki mierzące satysfakcję klientów i obserwować trendy z pomocą przyjaznych dla użytkowników dashboardów. Trzymaj rękę na pulsie satysfakcji klientów na każdym punkcie styku i podejmuj właściwe decyzje, wykorzystując moc analizy danych.

Wysyłaj automatyczne raporty i alerty

Udostępniaj jednym kliknięciem czytelne raporty i dziel się wiedzą, kluczową dla konkretnego działu. Zautomatyzuj wysyłkę raportów i alertów, aby usprawnić komunikację w organizacji i szybszą reakcję na negatywne opinie klientów.

Zadbaj o bezpieczeństwo danych klientów

Powierz dane swoich klientów zaufanemu partnerowi. Z platformą Webankieta wszelkie przekazywane informacje są bezpieczne. Przestrzegamy zasad RODO, a nasz support dochowa wszelkich starań, aby pomóc Ci na każdym etapie badań.

Wyciągaj lepsze wnioski z badań klientów dzięki dodatkowym danym

Chcesz lepiej POZNAĆ GRUPY swoich klientów? Funkcja external_key w Webankiecie daje Ci możliwość dodania do ankiety kluczowych informacji, które pozwolą na dokładniejszą analizę wyników, takich jak segmenty klientów, kanały kontaktu czy etapy ich ścieżki. Personalizuj swoje badania i uzyskać bardziej precyzyjne wnioski.

Sprawdź, jak to zrobić na przykładzie badań CX

Wyobraź sobie, że prowadzisz badania Customer Experience w swojej firmie. Chcesz wiedzieć, jak różni klienci oceniają swoje doświadczenia na poszczególnych etapach obsługi. Dzięki external_key możesz zebrać te informacje w jednej ankiecie i łatwo je porównać. 

Recenzje klientów: Odkryj wpływ Webankiety na Twój sukces

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

Stwórz darmowe konto na naszej platformie