Doskonal doświadczenia klientów z mocą danych CX
Dzięki precyzyjnemu zbieraniu feedbacku we wszystkich punktach styku, automatyzacji badań CX i zaawansowanym narzędziom analitycznym, zyskasz przewagę, która pozwoli Ci projektować Customer Experience na najwyższym poziomie. Stań się liderem w dostarczaniu niezapomnianych wrażeń dla swoich klientów.
Zaufało nam ponad 5000 klientów:
Starquestion* – lider wśród narzędzi CX według użytkowników Capterra!
*Starquestion to marka Webankiety na rynki zagraniczne. Dane z Capterra 2023
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.
Integracja Webankiety z narzędziami Marketing Automation
Webankieta może zintegrować się z Synerise, User.com, Sales Manago i ExpertSender i z każdym narzędziem Marketing Automation oraz systemami CRM, które używasz.
Korzyści integracji:
- Oszczędność czasu: Automatyzacja powtarzalnych zadań.
- Lepsze zrozumienie klientów: Wykorzystanie danych z ankiet.
- Szybka reakcja: Natychmiastowa personalizacja działań.
- Większe zaangażowanie: Budowanie długotrwałych relacji.
Integracja jest możliwa dzięki API, które umożliwia wymianę danych między Webankietą a narzędziami. Proces integracji dostosowany jest indywidualnie do potrzeb każdego klienta. Podczas konsultacji ustalamy, jakie dane mają być przekazywane i w jaki sposób, aby optymalnie dostosować działania marketingowe do oczekiwań odbiorców.
Uwolnij potencjał badań CX z pomocą platformy Webankieta
Design i treść ankiety pod kontrolą
Dostosuj każde badanie do swojej marki i preferencji użytkowników. Twórz spersonalizowane doświadczenie dla każdego respondenta, aby zbudować silne więzi ze swoimi klientami.
Monitoruj NPS i inne kluczowe metryki
Z platformą Webankieta możesz stale monitorować kluczowe wskaźniki mierzące satysfakcję klientów i obserwować trendy z pomocą przyjaznych dla użytkowników dashboardów. Trzymaj rękę na pulsie satysfakcji klientów na każdym punkcie styku i podejmuj właściwe decyzje, wykorzystując moc analizy danych.
Wysyłaj automatyczne raporty i alerty
Udostępniaj jednym kliknięciem czytelne raporty i dziel się wiedzą, kluczową dla konkretnego działu. Zautomatyzuj wysyłkę raportów i alertów, aby usprawnić komunikację w organizacji i szybszą reakcję na negatywne opinie klientów.
Zadbaj o bezpieczeństwo danych klientów
Powierz dane swoich klientów zaufanemu partnerowi. Z platformą Webankieta wszelkie przekazywane informacje są bezpieczne. Przestrzegamy zasad RODO, a nasz support dochowa wszelkich starań, aby pomóc Ci na każdym etapie badań.
Wyciągaj lepsze wnioski z badań klientów dzięki dodatkowym danym
Chcesz lepiej POZNAĆ GRUPY swoich klientów? Funkcja external_key w Webankiecie daje Ci możliwość dodania do ankiety kluczowych informacji, które pozwolą na dokładniejszą analizę wyników, takich jak segmenty klientów, kanały kontaktu czy etapy ich ścieżki. Personalizuj swoje badania i uzyskać bardziej precyzyjne wnioski.
Sprawdź, jak to zrobić na przykładzie badań CX
Wyobraź sobie, że prowadzisz badania Customer Experience w swojej firmie. Chcesz wiedzieć, jak różni klienci oceniają swoje doświadczenia na poszczególnych etapach obsługi. Dzięki external_key możesz zebrać te informacje w jednej ankiecie i łatwo je porównać.
Zbierz feedback szybciej dzięki gotowym szablonom ankiet
Recenzje klientów: Odkryj wpływ Webankiety na Twój sukces
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.
Sebastian Srebnicki
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.
Krzysztof Gabruk
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Paweł Owczarek
Stwórz darmowe konto na naszej platformie
Wolisz porozmawiać? Umów się na spotkanie
W Webankiecie możesz prowadzić badania każdej z Twoich grup docelowych
Badania Klientów
Badania Pracowników
Badania Użytkowników