Obecnie korzystasz z takich wskaźników jak NPS, CSATczy CES? Chcesz poznać precyzyjną odpowiedź na pytanie, czy i dlaczego klienci ufają Twojej firmie? W takim razie koniecznie wypróbuj badania z wykorzystaniem nowego wskaźnika TRUST ID.
Ankieta klienta HX TrustID
Chcesz poznać odpowiedź na pytanie, czy i dlaczego klienci (nie)ufają Twojej marce? Poznaj następcę NPS-a – TRUST ID. Przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy szablon.
Co się stanie po wybraniu szablonu?
Zobacz inne przykłady ankiet dla klientów
Zaufali nam
Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.
Wiktoria Wolszczak
Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.
Błażej Borsuk
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Paweł Owczarek