TAGOWANIE ODPOWIEDZI W ANKIECIE
Wyłuskaj z odpowiedzi otwartych to co najważniejsze
i skategoryzuj we właściwy sposób
Tagowanie odpowiedzi
Przypisz informacje z odpowiedzi do odpowiednich kategorii np. cena, produkt, obsługa klienta czy proces.
Sentyment
Nadaj wypowiedziom sentyment pozytywny lub negatywny, by dobrze raportować nastroje wśród swoich klientów.
Trendy nastroju klientów
Obserwuj zmiany w poruszanych tematach i ich sentyment na przestrzeni czasu i sprawdzaj czy Twoje zmiany w procesach przynoszą oczekiwany efekt.
Działania na bazie feedbacku
Przekaż feedback z konkretnej kategorii do właściwego działu i wprowadź zmiany na bazie głosu klienta.
Analiza sentymentu za pomocą AI
Automatycznie taguj i analizuj sentyment przy użyciu sztucznej inteligencji.
Wyłuskaj z odpowiedzi otwartych to co najważniejsze
i skategoryzuj we właściwy sposób
Rozpocznij bezpłatnie
Poznaj wszystkie funkcje
- Ankiety w wielu językach
- Przegląd platformy
- Rodzaje pytań
- Branding & White Label
- Logika i personalizacja
- Testy wiedzy
- Współpraca i współdzielenie
- Formularze
- Udostępnianie
- Ankieta na e-mail
- Ankieta na stronę
- Automatyzacja i workflow
- Identyfikacja respondentów
- Analiza wyników
- Raporty
- API i integracje
- Tagowanie wypowiedzi
- Bezpieczeństwo danych